Saflığımızla Saf Tutarken Rabbim Huzurunda Safları Daha Fazla sıkılaştırmalıyız…

 Hakan Burak Altunöz on Twitter: "Trabzon'da teravihde hoca ...

Köroğlu gibi bir kır atım olmasa da bir gönül yoldaşım var, yanına yaklaşarak elinden tutarak dolaşırım alemleri  gönülleri. Ölçüp  biçeriz beraberce duygu ve hislerimizin tercümanlığıyla, bu günlerde ne ölçe biliyoruz ne biçiyoruz, tevekkülle sabırla Mevla’mıza  sığınarak bekliyoruz. Her yolun başında kulvarında bekleyen virüs ve onu salarak gönderenlerin, korkunç kahkahası çınlarken kulaklarımızda, kaderin buyurduğu neyse kabul ederek, tahammülle sabırla dayanmaya çalışıyoruz Mevla’mızın yardımıyla.

 

Ellerinde ölüm cetveliyle haritaları çizenler bilmez ki  Rabbimizin de, nefretle çizenlerin çizdikleri çizginin içinde boğarak gereken cezayı vermeyecek sanırken, hizaya soktuğum duygularım Rabbim önünde benimle secde ederken, gelir gider hesabından öte cümlemizin sağlık sıhhati için duadayım. Alacaklı değilim hayatta ve ötesinde, bir gülümseme istediğim Rabbimden cümlemiz için…Bilmeyenler iman etmeyenler bilmez bu duyguyu hissi teslimiyeti, ne yakınlarından ne de uzaklarından geçmez, onların yanında şeytanın ve dünyanın doyumsuz uşaklarının nefret kin dolu şerefsizlik akan çirkin suratlı insanları geçer!

 

Aşkın gönül denizinde yüzdüren ve gezdiren Rabbime binlerce kez şükürler olsun, bu bir nimettir cennettir gülümsemedir gülümsetmek için…Sıfatı suratı olmayanlara inat Rabbim gönlümüzde coştururken, bunu anlamayanlara anlatmak ne kadar zor, zor olsun Rabbimizin yardımıyla zor  olana talibiz, anlatmak yazmak madem ki nasip edildi yazacağız inşallah Rabbim yardımıyla …

 

Dileğim hiç birimizin gönülden yara almaması.

Masumların hiç ağlamaması.

Yolların gönüllerin açık olması.

 

Saflığımızla saf tutarken Rabbim huzurunda, safları daha sıkılaştırarak araya giren şer suratlı insanların saldığı, virüslere şerlere geçecek aralık mesafe bırakmadan sağlık sıhhat içinde yaşamamız dileğimle, selamlarımla.

 

Mehmet Aluç

( Saflığımızla Saf Tutarken Rabbim Huzurunda Safları Daha Fazla Sıkılaştırmalıyız başlıklı yazı kul mehmet tarafından 2.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.