Kıyak Haber Ajansı Şok Gerçeği Ortaya Çıkardı!

 

-Sayın seyircilerimiz şok! Şok! Şok! İçinde var dediler boş çıktı! İçi karanlıklarla dolu dediler loş çıktı. Haftalardır aman yaklaşmayın diyenler, sabahın köründe sıraya girdiler, şimdi sıra beklerken ayakta uyuyorlar! Neden mi söz ediyorum tabi ki Korona aşısından.


Bir haftadır aldığımız, bir tüp korona aşısının başında bekliyoruz içinde insan çıkmadı!


Odamız aydınlıktı, hiç karanlık olmadı!


Kısırlaştırıyor dediler, hayret sıraya baktıkça bunun gerçek olmadığına hükm ediyoruz!


Korona dan daha çok aşı öldürüyor dediler, şimdi devlet vuruyorsa bizde vatandaş olarak sıramızı bekleriz dediler!


İçine çip koyarak insanı çiple izleyecekler çöplüğe çevirecekler insanı dediler, çip yalanmış iç yanlış anlaşılmaymış anlaşıldı!


Öyle ise bu telaş ne içindi? Kimin içindi?


Ben vurulmam diyenler şimdi vurulacağım diye sıraya girenler kimdi?


Uzun araştırmalar sonucunda gözlemlerimize dayanarak söylüyoruz hepsi yalan çıktı!


Yalanı söyleyenler inkâr ederek sazan çıktı!


Öyle ise ne diyoruz adama bakarım adam mı söze bakarım söz mü yok böyle değildi neyse haftalardır yapılan gürültülerden sonra ortada endişe edilecek bir şeyin olmaması önemli, bizi takip edin, doğrular eğik dururken değil, doğrulmadan inanmayın sakın. Ağzı olan konuşur siz konuşurken bakın neresinden konuşuyor, kıyak haber ajansı olarak bizi takipte kalın, vesselam.

Mehmet Aluç


( Kıyak Haber Ajansı Şok Gerçeği Ortaya Çıkardı... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.