Gözlerimiz çığlık çığlığa Orman yangınlara bakarken…


 Yangın 2 can aldı. İşte Trodos'taki büyük yangından fotoğraflar foto  galerisi 5. resim

Hayatın en hüzünlü hatırası yanan ormanların yanışıyla insanlıklarını yakanların hali ortada, onlar hırçınlık bencillik insanlığı satın alanların mevsimine kapıldığı anda kendisinin yandığını bir gün görecek artık bahçesinde açabilecek bir çiçek olmadığını dikenlerin olduğunu anladığın anda çok ağlayacak çırpınacak tutunacak bir dal bulamayacak.

 

Dayanılmaz olan aslında yaşamak değil yaşamayı insanlığı bilmeyenlerin içinde yaşamak ve mücadele verirken onların hala anlamsız olarak sırıtarak insanlığını satarak ormanları yaktığını görmek elem verici.

 

İstenmemek ne garip şey hatta bunun böyle olduğunu bilerek kin nefretle yola çıkanlar bunun kin nefretle olmayacağını anladıkları anda, işte böylesine kudurarak her tarafa saldırıyorlar. Aslında bizim istememek gibi bir sorunumuz yok bunu size söyleyenler sizi satın alanların bir oyunu uyanın artık uyanın.

 

Ne olduklarını yüzlerine vuramadığımız değil anlatamadığımız insanlar nedense kendilerini kusursuz sanmaları içten yanmalarının tezahürü olarak ormanları yakanlar kendi alevlerinde yanacak bizde seyredeceğiz elbette inşallah.

 

Gözlerimiz çığlık çığlığa yangınlara bakarken, yakanların çığlıklarını da bize duyurt Rabbim mutlak güç ve kudretinle inşallah, âmin.

Mehmet Aluç


( Orman Yangınlara Bakarken… başlıklı yazı kul mehmet tarafından 31.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.