Rabbimi Her Andığımda Sabrı Soframda 


 


  Tebessümler ekmek için çıktım Malatya’ma doğru, hazanın çorak topraklarına yolum biran çıksa da! Rabbimde niyazımla rahmeti yağdırsın diye yalvardım vakti değilmiş anladım sabırla beklemeye başladım, şimdi göz yaşlarımı döküyorum dört bir yanıma, bir çocuk kalbimle o çocukluk günlerimdeki sevinci duymak istiyorum, duyamıyorum doya doya nihayetinde kendimi sabrın deryasına bırakıyorum. Konu çok uzun ben konuya girmeden, anlatamamanın ıstırabıyla sabır deryasında bekliyorum, Rabbim kayadan katı gönülleri yumuşatarak yumuşatmasını sabırla bekliyorum. 

 

  Sessizlikle bürünse de anım, zoruma giden bir şey yok, zoruma giden güzel olanın kapısını açarken, arkadan açılmasın diye destek olanların kapının arkasında açmamaları güçleriyle ki o güçleri biraz sonra ellerinden alınacağını bilmeyenlerin arkadan kapıyı sürgüleyerek açmaları... illa ki güzel olanın kapısını Rabbim mutlaka açacaktır, geç olsa da kendim adına bir şey istediğim yoktur etrafımda kimsesizlik rüzgârını estirdiklerini sananların öfkesini dindirmek istiyorum, Rabbim yanımda iken. Rabbimi her andığımda ve sabrı soframda Şükür'e bandığım da ruhum huzur buluyor elbet özlem rüzgarları etrafımda eserken, elbette ki sevgiye beraberce ulaşmak dileğim Rabbimden... 

 

  Gülü koparmak isterken elime dikenin batması illaki kaçınılmaz olacak elime batacak elimi kanatacak, gecem elbette karanlık olacak, mehtabın eteklerine dolaşmak şimdi mümkün olmasa da belki yarın olacak, sevgiyle aşkla ışıyan yüreğim hiç üşümeyecek Rabbime olan inancımla, verdiği sabırla gönlüme rahmetinden damlalar damlarken gönlümdeki sevginin samimiyeti ve içtenliğinde mest olamasam da şimdilik, bekliyorum sabırla mutlu olmayı mutlu ederken Rabbimin taş kalpli olanların kalbini yumuşatmasını... 

 

  Resmini çekemesem de mutluluğun, hüznün resmini çekemesem de bu mutluluğun arkasında sabırla geleceğinin işareti olduğunu inancımla biliyorum.  Sabırla beklemem gerekiyor şu anda gereken de gülüşlerimi soldurtmadan beklemem gerektiği en çok da imtihanımla, Rabbimden muhatabı ben iken ve ben hayallerimin Rabbim Nusret'iyle olacağını bildiğimden, ruhumun aydınlık yolunun karanlığın ardındaki sabah güneşiyle aydınlanacağının umut yolunda şu anda bilinmezin sadece şu anda açılamayan yolunda, vakti gelince açılacak kapısında yolunda bekliyorum ben bu acizliğimle, açmıyorum, Rabbimin de açacağı inancıyla bekliyorum. 

 

  Umduğumu bulamasam da şimdilik bunun yarın olmayacağını Rabbimden başkası bilemez inancıyla, sabırla Malatya’mda bekliyorum. 


Mehmet Aluç

( Rabbimi Her Andığımda Sabrı Soframda başlıklı yazı kul mehmet tarafından 6.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.