Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 25.02.2023
Okunma Sayısı : 361
Yorum Sayısı : 0
Günlerden Deprem Ayazı Körkıyamet Zemheri 5

HAARP YANKI TiTRESiMLERi yayma yoluyla dünyanin kaderini hele hele de  iklim ve hava kosullarinin yanisirasina gerilim enerjileri yüklemis fay kusaklari üzerinde depremsel hareketliligi harekete geciren yüksek frekansli dokunuslari ve tetiklemeleri belirleme diye birsey mümkün mü sorusunu, bugünlerin ülkemiz tarihinde hic görülmemis tarifsiz ölümlerini yikimlarini kayiplarini ve acilarini yasattigi Maras merkezli afet güncelinde ` geri pilanli kisik ateste de olsa -  ister istemez sormayi ve sorgulamayi akla getirip toplumsal gündemin söz konusu haline koyuyor.

 

Devlet kanal ve kaynaklarinin, siradan vatandas tahmin yürütmelerinin cok daha ilerisinde ve ötesinde mutlaka yakindan, dolaysiz, varsayimsiz, akil fikir mantik yürütme önsezilerine tahminen olgu desme olaylari irdeleme gibiler haricinde hic bir tartismaya mahal vermeksizin böylesi hassas bir konuda bilip tanima yetkisi tespiti duyarliligi ve otoritesi zorunlulugunun oldugu gercekligine dair, vatandasa kalan kismina yalin ciplak gözlemleriyle yorumladigi `ola da bilir, olmaya da bilir `   demekten baska cok da tespit yahut tani koyma sansi bulunmamakta maalesef.

 

Insanlik tarihinde beslenme barinma korunma güvenlik saglik sosyallesme gibileri kapsayan genislikte UYGARLIKLARIN cagdas yüzyilimiza kadar ilerleyip gelismesi elbetteki hep huzura güvene dayli döseli bariscil akil fikir yürütmeleriyle olup bitmedi. Her ne kadar kerpici tuglayi cikrigi carki canagi cömlegi arki gertneyi bentleri sulama kanallarini ilk yerlesim birimleriyle beraber -yasanilan ortak hayatin tüm cevresel faktörler yaninda bencil bagnaz sahsina özel ve müstakil asosyal saplantili insanin yapisinda hep varolagelen zorluk  güclüklerine ragmen -BARISCIL yol ve yöntemlerle evleri bostanliklari tarlalari yollari köyleri kentleri yapip dilde yazida duyguda düsüncede her topulugun cografyasina ve kendine özgün KÜLTÜR ZENGINLiKLERi biriktirip donatti.

 

Fakat buna karsin atesten tut ki, tekerlek demir bronz celik diye gidenler sayesinde hep tarihinde hic görülmemis  en kusursuzu,  en mükemmeli, en ölümsüzü, en sessiz benzersizini, en gösterislisini, en yüksek gelr getireni, en zahmetsiz masrafsiz sür saltanat hükümranligina bitmez tükenmez mal mülk güc irade ve kaynaklik edecek olan en basit yoldan fakat en hadd hesabi bilinmez kazanclisini hic bir karsi koyan adalete hukuka tepkiye itiraza yahut  sorgulamaya firsat verdirmeyen korkuyu kaygiyi gerilimi bunalimi bozgunu siddeti ayrismayi ezikligi degersizligi muhtacligi caresizligi sefaleti yoklugu ve yolsuzlugu  kalici kilip kurumsallastirarak mutlak DÜSMANLASTIRAN sebeplerle sonsuz catismalar ve SILAHLASMALARIN binbir cesidini üretti ve tüketime sundu.

 

Böylece ilki insanlik hayatini bütün asosyal kentlesmeler örüp hapsetmeye dair Sikago`daki on katli bina, cikan yanginin tüm sehri yok ettigi cogu ahsap evler yerine yayidikca tüm dogal yasamin büyük felaketi olarak yüksek kazanc getirisi temelinde- bütün yagma yikimlarin herseyi icinde hortumlayip yutan kara deligi niteliginde sorgusuz sualsiz sömürmenin hammaddesi olarak - köklü BETONLASMA cehennemlesmesi zivtlenip zindan edildi.

 

Ardi arkasi kesilmeyen kiyamet savaslari bu yolda devreye konulup seferber edildi. Ordan gele gide seksenlerin basinda Dogu-Bati ( kapitalist -sosyalist ) bloklasmasindan uygun insan tipi ve toplumlari sekillendiren hortlak algili MEDYA MAGAZiN bagimlisi yumusak gecisle  MEDENIYETLER CATISMASI veya YENI DÜNYA DÜZENI ( ugrunda hic bir akil fikir mantik hukuk vicdan sorumluluk duygu düsünce tanimayip, kiyamet felaketinden kacinilmayacak olan ) ilan ve icat olundu. Dünyayi kurda kusa insana agaca cicege tarima topraga IKLIME mevsime daga denize huzura mutluluga dar ederek, her bir dogal döngülü yasam iletisimini dehset sacan tohumlasmalarla asli esasi olmayan sahte ve soyut yapimlarla soygun sömürü bagimliliginin SÜPER MARKET zincirlerinde oraya CARPIK KETESMIS kacak tutsakligin ölüm yutkunmalari halinde pazarlayip piyasaladigi; YILDIZLAR SAVASI PROJESI temin ve tedarik edildi.

 

CNC yazilimli herseyin kadrini programlayip pilanlayan SINYAL TITRESIMLERI böylece tarihi miladinin baslangicini yapti. ORDA kendini görüntülü aramaya kaybolup yiterken koskoca insanlik; bütün yagma yikim yobazliginin ortaligi bulandirdigi sisli puslu insanlik kaybindan en verimli istifadeyi saglama karakter ve kimligiyle; HAARP denen; her yeri betonlasms havanin doganin iklimin yer alti ve yer üstü hareketlerini denetleyip kontrol etmeye dair SISMIK yanki ve titresimli silahlasmasi güncel gündemin MARAS merkezli deprem konusunamevzu bahis oldu.

Yatirim yok, üretim yok, egitim… cehalet kodlayan hirs yaris mükemmelik birincilik üstün gelme ve rakipsiz olma kap kacciliginin yikim yagmalardan en büyük payi hirsizlayip soymaya dönük kisa yoldan nasil köseyi denerimlere akli fikri ahlaki kafayi kalbi kisiligi ve karakteri bozmus bencillik haramilik fitnelik yarislariyla kin ve nefreti herkesin kullanacagi yaygin yerlesik hale getirdigi huy ve hünerleri okutup bellettigi ; iletisimi yozlastikca bagimlilik artiran özenti afyonlasmalariyla kokusup cürüyen POPÜLER KÜLTÜRSÜZLÜGÜN ünlü söhretlilerinden algi dolgu yol yöntemler belledigi;  paylasim sifir,  ilim bilim teknoloji emanet yedek parcalarla montaj takviyesinden ibaret ;  tüketim bagimliliginin ithal ve beton ekonomisi cevrim carkiyla devleti toplumu ülkeyi sistemi dolasimi herkesi ve herseyi bütün deger kazanim zenginlik ve birikimlirinden bosaltip isevsiz kilarak BABALAR GiBi SATMA ihanetine SERBEST PIYASA`ya  hakim sömürü soygun aktörlerine havale ederek; ATI ALAN ÜSKÜDARI GECTi türevli, Türkiye Cumhuriyeti`ni yagma yikimlarin talanci keyfiyetine Evet mi Hayir mi veya Tamam mi Devam mi yazi tura  kumarhaneciliginde Bop haydut harami güruhunun azmis köpürmüs  istahina göre cöküp cullanarak;  kaybettigi secimleri kazanmis gibi numaralayan dalavereden kendini gösteris güc zevk sefa saltanat sultasina ne yapsa, hangi bozgunlari yükleyip yasatsa, esi benzeri olmayan  ilahi seckinlik makaminda kendine asla sorgulanamaz yücelik atfettigi kosulsuz itaatliligin sanki tanrisina karsi geliyor refleksiyle bagirip köpürüp kusma yolunu secmekte.

Popüler kültür ünlü söhretlilerine her firsatta bas vurup, etki ve tesir gücü bütün uyusturuculardan daha hizli her damara kolayca sizan, her bünyeye basitce ilisen, her duygu düsünce istismarini derhal devreye koyan; istisnasiz herkesin aklini fikrini kendine göre elverisli ve etkisiz cürümüs kokusmus toplumsal enkaz mayalayip afyonladigi BOP künyeli tedavül ve tedarikte; varilip gidilen kacinilmaz sonuc her zaman bir öncekisinden beter sefalet ve felaketlere morg mülakati yapip kuruyor maalesef.

 

Yasanan afetler acilar ölümler yikimlar felaketler cinnetler zorluklar ve sorunlar; endisesini gayretini kaygisini emegini cabasini maliyetini masrafini zahmetini deneyimlerinden cikarimladigi akil fikir ilim yol yöntem arac gereclerle; sorgulamayi ve sorgulanmayi önceleyerek KUSURLARIYLA YÜZLESEBiLEN insan degerleriyle en basta yeteneklerini yetkin kildigi yigilmis birikmislerin üstesinden gelmeye dair hassas duyarli ilgili onurlu saygin olgun bilgin yetiskin liyakatligin inanilir güvenilir harci ve haddiyken; sadece dagi bagi ormani denizi dogayi topragi toplumu insani dili egitimi tarihi cografyasi kültürüyle birlikte topyekün ÜLKEYI BETONLAMAYA sahsilestirip özellestiren ve sürekli Insaat halindeki yagma yikim BOP ekonomisiyle;   her ne yaparsa yapsin her yanlisini tanrisal buyruk itaatliligine her durumda egip bükerek dogrulatan dayatmalarla; herkesten üstün seckin imtiyazli sür saltanat sefasindaki her seyin yasama hakkini enkaza cevirdigi ve hic bir kurum birim yetki mühür dairesinden istifayi kendine hakaret sayarak; herkese agza alinmadik kahir küfür kusnuk bgirti lanet sövgü ve hakaret etmeyi hak saydigi; ayni yapi bünyesinde karsilikli sayisip sövüstügüyle ortak cikarlar noktasinda bütün toplumsal degerlerin islevini ve icerigini lackalastirarak kendilerinden kaynakli felaketleri istifadeye dönüstürme derdi davasinda yargisiz sorgusuz hic bir sucu ve sabikayi yüklenip üstlenmeyen güc gösteris KEYFiYET hükümranliginin – tüm yarattigi ve büyüttügü sorunlari cözümsüz caresiz kildikca kendiliginden isleyip calisan soygun sömürüye dayali sür saltanatinin servet kaynagi bilen- ilgisinde ve itibarinda varolan mevcudiyet degildi.

 

Sürekli toplumsal algiya ilgiye hatiraya ve hafizaya dayaniksiz tüketimin yozlastiran ve yabancilastiran ve hic bir dogrusu olmayan ve herkesi kendi zavalliliginda avlayan ve herkesi kendince hakli cikaran siddet nefret bagimlisi- trafikten egitime hic birseyi yerli yerinde isleyip calismayan - basibozuklugun kafa karisikligini kirini kahrini zibilini sisini pusunu dumanlayarak istismar mühendis ve mimarliligiyla talana tarumara uygun ve münasip ortamlar kotarip yasanilan facia ve felaketlerden ders ilim bilim akil deneyimleri cikarmak yerine unutturarak kaniksamanin sebeplisi oldugu bütün agit aci ve sefillik sermayesinden kendi sür sefa saltanatini kurtaran BOP..

Sorgusuz cekingesiz sefaletine ve mutsuzluguna sinmis susmus teslim olmus tüketim sarmalina bagili güdümlü kalabaliklara yedire yuttura rüyasi kabusa bozulmus ve felaketle uyanmis  adresindeki neresi bilinmez yari sag yari hasta yari yarali  perem perisanlari firsat bilerek; yikilan enkazin üstüne cökmüs cullanmis rantci talanci haydut haramiler karakterinin icabi geregi akla mantiga haysiyete sigmayan kendilerine karsi konulmaz tanrisal yetkiyyle BOP edip, sinirsiz doyumsuzda ne varsa dileyip isteyebilir kendince fakat; bunun burasi hic kimsenin serbest piyasaaya her numarasini havale ederekten sifreli sifresiz dügmesine basarak acip örttügü zevkin ve keyfiyetin dikta düzenegi degil; en kiyamet yokluk zorluklardan akil fikir vicdan inanc birikim irade ve liyakatliligi cikarimlamis sosyal siyasal birikimliligin Türkiye Cumhuriyeti`dir. Yani keyfine göre toplum devlet ülke KADERi tayin edip  BELIRLEMENiN her rantiye ganimetine her kalemde her mühür ve yetki sahibi olanin ortak cikar carkindaki denetimden ruhsata, BOP tramvayina  mahsus ve mahrum kacak ve carpik yapilasma mütahitlik santiyesi degildir.

 

Her ne kadar ( mafya medya tarikat siyaset holding reklam eglence gida enerji borsa banka tefeci araci vurguncu kalpazan haydut haramiler toplulugu)  cöküp cullandiklari güc gösteris yagma yikim zehirlenmesiyle bu gerceklikten kopup uzaklasmis olsalar da, Türkiye Cumhuriyeti kisi keyfi kiyaginin tekelinde sahsina özel mali mülkü hic degil; aksine toplumsal iradeyi akil fikir hukuk ilim bilim üretim paylasim esasina temsilen GÜCLER AYRILIGI ( yasama yürütme ve yargi ) ilkesiyle idare edilip yönetilir. Her ne kadar sefaleti korkuyu belayi sidderi gericiligi yobazligi karanligi cehaleti yoklugu darligi kaygiyi kabusu endiseyi tüm bilinmez beirsizlikleriyle harmanlayarak uyusmus alistirilmis tepkisizligin tüketim piyasasi bagimliligina kanmis ve kaniksamis bir cenderede dönüp dolansa da; özgürlügü güveni sevgiyi saygiyi umudu sevinci her ben iyiyim diyene kolayca iradesini ve inancini teslim etmeyen; ve magazin kültür afyonlasmasi sayesinde birbiriyle uyumsuz bozuk  ayrismis kopmus gecimsizligi vayrismayi ve bosanmalari sömürü sermayesinin özeline mal ve mülk edinerek kendi ganimet cikarindan baska hic bir derdi düsüncesi olmayanlara  yasama hakkini  sorgulamakla yeniden baslayacak olan iyilesmelerin gecisi hal ve gidisidir.  Devletse herkesin esit yurttaslik hakkiyla yükümlülügü sorumlulugu yetkisi ve hakki olan hepimizin HUKUKUN ÜSTÜNLÜGÜ ilkesini önceleyen ortak örgütüdür. BOP harfiyat enkaz yikim yagma ve saray villa gösterisli kendi kendini kutsayip ilahlastiran itibarindan tasarruf etmezlerin  BABALAR GiBI SATIP SAVURGANLIK ettigi ihanet veya haydut haramilik sarfiyati degildir.

 

Yaziyi sonlandirirken HAARP..? Demistik degil mi. ? ASALA ile eszamanli olarak  büyük elcilerimizin pes pese  - Kuran yaktirtarak NATO santajlayan Isvec-Norvec gibilerinin de ilk liste siralarindan kundakcilik edip dayanak destek verdigi-  katledildikleri sirada üzeri sayisiz sorularla isaretli ESRARENGiZ kazalara kurban giden bütün ilim bilim adamlarimiz arasinda Jeofizik uzmanlarinin bir ülkeyi kaybetmek kadar dünden bugügü güncellemede ne büyük bir öneme sahip oldugu….

 

Asala yetersiz kalinca PEKAKA kiralik katilligini her türlü sosyal söylem soytarisi gericilik marabaligiyla SILAHLANDIRIP donatarak Yeni Dünya Düzeneginin sarjürüne sürenler…

 

Oniki Eylül `ün `bizim oglanlar iyi is becerdi ` parolasiyla sayisiz Cia ajanini Türkiye Büyük Millet Meclisi civarina karargahlayip `delikten süpürmeyerek `vadesiz süresiz daim düzenekten sonsuza kadar her isgal imalatina diledikleri gibi kullanmaya BOP yagma yikim süreclerinin betonarmesini yapip cattigi…

 

Nato`nun sirket patronu YURO-AMERIKA CNC teknolojisiyle uzayi bile konuslandirip dünyadaki yagma yikimlarinin tehdit cöplügü haline getirdigi  en kiyamet silahlarini ( Haarp dahil) elbetteki örgütteki ic marabalarina degil , bizzat kendilerine sakladi. Rusya Cin vesairlerse bu cinnet kiyamet cehenneminde kendillerine göre ayi benzerlikte labaraturarlar denedi ve gelistirdi.

 

Türkiye adina toplumu inancindan itibarindan dilinden kültüründen koparip uzaklastirarak her türlü kacak ve carpik yapilasmali güc gösteris mütahitliginin rantina soygununa yagmasina ve ganimetine her sekil liyakatsizlik afyonlamasi yaparak rezilligi rüsvaligi hic bir ihtiyat itiraz tepki göstermeksizin olagan siradan  dogal ve kabul sayan popüler kültür magazinciligiyle, hic görülmedik keyfine buyruk  yikim yagmaciligin  ta kendisiydi. CE NE NE Türk gibi YURO AMERIKANVARi haller yollar ve kanallarsa her felaketi bir baska felaketle en yüksek kazancli firsata cevirici ve dönüstürücü örtüp kapatmaya dair, her enkazdan mucize bekleyen kendine yabancilasmis toplumun avuntu ve oyalatma güncesiydi.

 

Seyfi Karaca………….Subat / 23

( Günlerden Deprem Ayazı Körkıyamet Zemheri 5 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 25.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.