BOŞ VER

Bir vesileyle Ankara’ya gelmişlerdi.
-Hoş geldn Döndü Bacı, Ali Edem de geldi mi?
-Geldi ya, O’da Simor’un Daylağ’ın oraya uğradı.
-Ali Şahin nasıl?
-Geçenlerde sünnet ettirmişlerdi. Bu yıl mektebe yazılacağmış.
-Sen hangi Ali Şahin’i diyorsun yahu!
-Ünal’ın oğlunu.
-Ben Ünal’ın babasını sormuştum.
-Vııyy, ben ne diyom, sen ne diyon?
-Tabii çocuklara dedesinin, ninesinin adını koyarsanız böyle karışır işte… Bu söze hazır bulunanlar gülmeye başlayınca ablam soruyor:
-Neye gulüyonuz ay?
-Adam, boş ver önemli değil.
-Her zaman beyle ediyolar ay. Beni sağır sanıyolar. Gonuşduhlarını duyuyom emme sesleri derinden derine geliyo onun uçun da her sözü ağnıyamıyom. Sorduğum zaman da senin gibi yapıyolar. “Adam, boş ver heri, önemli deal diyolar.” Ben de kimseye sormuyom gayli. Beni ilgilendirse bana da ağnadırlar diyom. Gardaşım diyi guvendim sana sordum. Sen de boş ver dedin. Boşverek bahalım noolacasa…
( Boş Ver başlıklı yazı RasimCANBOLAT tarafından 1/6/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.