1 Kenan Korkmaz İle Öldüren Dialoglar
-Dostum naber ya...
-Öpiiim muck..
-Bayram mübarek birader..
-Seninde dostum
-Ne içiyorsun
-Çay ..
-Ramo bak bize iki tane
-Tamam komutan ..Zeki abi senin şekersiz değil mi ?
-Ver Ramo şekersiz..

-Ne iş birader
-Hiç bayram görevlerinden sonra biraz nefes alayım dedim..
-Ne yapıyon ne ediyon görüşemedik yahu ..
-Çalışıyorum işte...Az biraz dinleniyoruz bayram sayesinde...

Yarım saat sonra ;

-Eee Zeki yazıyomusun sitede bir şeyler  ..
-He birader arada sırada ilhamlanınca ve fırsat bulunca...
-Ben girip bakamadım neler yazdın...
-İşte gündemden bir şeyler , ha bir de Ra ile ilgili bir yazı yazdım...
-? ....Ra mı o ne lan ...
-İşte varya Mısır tanrısı ..
-Ha uçuyorsun yani gene ...
-Kenaaan...
-Yok ta birader ...Neyse ..
-Ya baksana Kenan uçuyorsun dedin ya sen aklıma geldi sana ne soracağım ..Bizim İlkerle bir konu tartıştık bayramın birinci günü...Şimdi o derki Amerikaya giden bir uçak örneğin İstanbul ' dan kalkıp Newyork ' a gidiyor diyelim..
-Eeee
-Bu uçak Amerikaya giderken bir saat önce varır dönüş yoluna göre
-Neden ?
-Çünkü uçak giderken aynı zamanda dünya da ters yönde döndüğü için hedefe bir saat erken varır...
-Ben de dedim ki bir helikopter filan olsa havada sabit bir noktada örneğin oniki saat hiç kıpırdamadan durabilse bu mantığa göre mesela on iki saat sonra Amerika altına denk gelir o helikopter de hiç gitmeye uğraşmazdı ,hedef kendisine gelirdi
-?... Tebrik ederim Zeki tam zihni sinir bir çıkarım olmuş...
Neyse sana doyum olmaz...Ben kaçayım ufak ufak...
-Yaw bir dursaydın  be Kenan ..Bir çay daha içerdik...
-Yok yok şimdi aklıma geldi çok önemli bir işim çıktı ...
-İyi o zaman yarın görüşürüz birader..Hem İlker de gelecek yarın
-Tabi tabi..

Kenan yanımdan aniden uzaklaşırken kendi kendine bir şeyler mırıldanıyor gibiydi

-Tövbe tövbe...Kırk yaşında adamların tartıştığı şeye bak...Yok uçak kalkıyormuşta helikopter gitmiyormuşta  Amerika geliyormuş yok Almanya gidiyormuş....De sekterin ulan..



ZEKİ AKYÜZ
( Kenan Korkmaz İle Öldüren Dialoglar başlıklı yazı Eleskowich tarafından 10.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.