ALLAH AFFETSİN 22.BÖLÜM

ALLAH AFFETSİN  22.BÖLÜM

Esin eşinin elini tuttu sıkıca.

" Kim aradı ? Konuşsana canım ...Susma Allah aşkına."
Ayhan anlatacaktı anlatmasına da ...Nereden başlayacaktı?

"Sultanım......Televizyon kanalından aradılar."

" Eeee neden ? Ne ilgileri var bizimle ?"

( Gerçekler bazen öyle acımasızdır ki yükü ağır gelir; taşımaktan yorulursun, dilin lal olur kendine bile açıklamaktan korkarsın.)

"Var işte ...Oğlumuzun öz annesi ,babası onu arıyorlarmış.Yarın gazeteci ekip gelip bu konuda konuşmak istiyorlar."

İkisi de bir banka oturdular; .Esin çantasından kağıt mendil çıkarıp birini kendine diğerini eşine uzattı. Sessizce ağlıyorlardı.

" Şimdi ne olacak canım ? Nasıl söyleyeceğiz evladımıza ?"

Üç bilinmeyenli denklemdi ...çözülmesi hiç de kolay değildi...

" Hiç bilmiyorum sultanım;ama bizden öğrenmesi daha iyi olur diye düşünüyorum."

Kadıncağız öyle iç çekti ki yüreğinin sessiz fırtınasıyla önünde anılar savruluverdi .

" Bizi zor bir sınav bekliyor; hem de çok zor ...Kalkalım mı üşüdüm ben ."

Yavaş yavaş yürümeye başladılar; Ayhan ceketini çıkarıp eşinin omuzuna koydu.

" Hasta olacaksın sultanım ."



Gülümser ve eşinden kan alınmış; sonucu sabırsızlıkla bekliyorlardı.

Esin’le Ayhan Azmi’ye hiç bu kadar zor telefon etmemişlerdi.

" Oğlum güzel akşamlar ; nasılsınız ."

Babasının sesi sanki uzaklardan geliyor gibi boğuktu.

" İyiyiz merak etmeyin ;sizler nasılsınız ?"

" Bu günümüze şükür evladım; çok özledik de bir arayalım dedik."

"Bak Ebru da selam söylüyor ikinizi de öpüyor ."

" Biz de onu öpüyoruz sağolsun.Yarın akşam bir programınız var mı ?"

Azmi ne diyeceğini bilemedi telefonu eliyle kapatıp kısa bir süre eşinle konuştuktan sonra cevap verdi.

" Olur geliriz tabi ;seve seve .Annem ne yapıyor ? "

" İyi ...iyi dur vereyim de konuşun hadi iyi akşamlar ."

O gece ne Esin ne de Ayhan uyuyabildi. Yarın neler getirecekti ? Yüreklerinin bir kefesi hüzünle doluydu ;ama ya diğer kefesindeki sevgi ...öyle ağır basıyordu ki...

Ertesi gün öğlenden sonra tv muhabiri ve program sorumlusu onları ziyarete geldiler.

"Bakın hiç endişe etmeyin ;zaten stüdyomuzda uzman psikolog bulunmakta.Eğer Azmi Bey kabul ederse kan verip DNa test sonucuna göre emin olacağız."

Esin onlara çay ikramında bulunurken içindeki endişelerini de paylaşıyordu .

" Keşke diyorum küçükken bu gerçeği açıklasaydık ; şimdi öyle çıkmaza girdik ki ..."

Ayhan" da eşinin sözlerini onaylarken devam etti.

" Nasıl anlatacağımızı bilemiyoruz. Ama kabul etmek gerekir ki...Eninde sonunda öğrenecek."

"Doğru ...Efendim yardımlarınız ve verdiğiniz bilgiler için sizlere çok teşekkür ederiz. İnanın gözü yaşlı ,nadim bir anneyi ,babayı çok mutlu edeceksiniz."

Onları yolcu ettikten sonra pencereden arkalarından bakarken yüreği ateş gibi yanıyordu.

Bunca sene aramayan insanlar şimdi ortaya çıkıyordu. Neden ? Neden ? İsyan ediyordu.

O akşam sofrada iki genç oldukça neşeliydı. Azmi boşalan tabağını annesine uzattı hemen.

" Anneciğim eline sağlık ben biraz daha alabilir miyim ?

Ebru’ da katıldı

" Nefis olmuş ben de ben de istiyorum."

" Tabi ..tabiii afiyet olsun."

Ebru kayınvalidesine

" Ben toplarım,çayı da demlerim lütfen otur sen " diyerek mutfağı düzenledi.

Anne ve babasının solgun yüzleri Azmi’nin dikkatinden kaçmamıştı.

" Hasta gibisiniz; iyisiniz değil mi ?"

İkisi de aynı anda cevap verdi.

" Biraz yürüyüş ,alışveriş derken yorulduk galiba."

" Evet ...evet...aynen öyle ."

Ebru çayları getirirken salonda hala bir sessizlik vardı.

Ayhan artık oğluna gerçekleri bir bir söylemenin zamanı geldiğini düşünerek tüm cesaretini topladı.

" Yavrum ; önemli bir konu hakkında seninle konuşmak istiyoruz."

Ebru

" Eğer sakıncası varsa ben öbür odaya geçebilirim."

" Hayır kızım sen de yanımızda ol.Lütfen otur." Esin onun kolundan tuttu.

Azmi onları böylesine ciddi ve üzgün görmemişti.

" Sizi dinliyorum hem de can kulağı ile."

" Oğlum söze başlamadan önce seni çok ama çok sevdiğimizi bilmeni isterim."

( Gözler neşe saçsaydı; sözler tatlı olsaydı,şu kısacık ömürde sevgi sonsuz kalsaydı.)

Esin ise takatının kesildiğini hissediyordu .

" Biliyorum ...biliyorum ve ben de sizleri canımdan çok seviyorum."

"Bu güne kadar sana hep açıklamak istedik ama..."

"Ama...dedin babam .Hadi çok merak ettim ."

Esin ve Ayhan ağlıyordu...

" Allah...allah ne oldu böyle size ? " İkisinin arasına oturdu ve kollarını boyunlarına doladı.

" Evet biz ...biz seni çocuk yuvasından aldık..."

Azmi’nin gözleri karardı birden ; bu sözler beyninde defalarca yankılandı.Toparlamaya çalıştı kendini .Bir süre gözleri dolu dolu sustu ve

dudaklarını ısrdı.


NEŞE KIZILYAR

CAN DOSTLARIM ÖYKÜM SİZLERLE DEVAM EDİYOR...


( Allah Affetsin 22.bölüm başlıklı yazı Neşe KIZILYAR tarafından 1.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.