Merhabalar sevgili dostlarım;

Öncelikle hepinize hayallerinizin can bulduğu  güzel bir gün diliyorum.  Sizlere güzel bir haber vermek istedim. 

"Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar Derin Hayatlar" isimli kitabımı  Sarıyer Kitap Fuarında sevgili kitap severler dostlarıma imzalayacağım. 

Bu mutlu günümde sizleri de yanımda görmek beni fazlasıyla mutlu edecektir. 

Kitap çıkarma hayali olan bütün arkadaşlara da bu dileklerinin gerçekleşmesini temenni ediyorum. 

Kocaeli Kitap Fuarına da katılacağım. Daha sonra da 19 Mayıs'ta Edebiyat Galerisinin düzenlediği Samsun Bafra etkinliğinde olacağım. 

Sevgilerimi sunuyorum. 


YER VE ZAMAN:
Tarih : 10-11 Mayıs 2012 
Yer : Sarıyer Son Durak Antika Pazarı (Sarıyer Kültür Binası Yanı) 
(Ben 10 Mayıs günü Saat 11.00'de orada olacağım) 

Kocaeli Kitap Fuarı için şimdilik sadece 12'sinde olacağını biliyorum. Öğrendiğim yeni bir bilgi olursa burada paylaşırım)



( İmza Günüm başlıklı yazı AyselAKSÜMER tarafından 9.05.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.