Kimsenin o arkasına bakmadan bıraktığı insanlarız , deli dolu yaşadığımız hayatın , dolu dolu zehirini çekip , deli misali sevmemizdendir bu çırpınışlarımız.

      Son demlerini oynuyoruz hayatın , boş sevgi , boş kalp ve karşıda kalbini verdiğin sevgiyi haketmeyen bir adam
      O son öpücüğün bana dönmemesi kadar isyan ediyorum sensiz gecelerime en azından enkaz altında kalan duygularımı yeniden tamir etmeni istedim her defasında.

     Canın sağ olsun deyip yol aldık hep aslında !
     Buna da canın sağ olsun.

    Ne bileyim işte bir türlü seni anlatacak kelimem olmadı benim , gerçi sende yoktun bisbütün. Sen hep hayallerime çerez oldun aslında. 
    Her dumanın içmde bir sen doğurduğunu , düşüncelerimin patlayana kadar kimyasala bulandığını bile bile , kalbimin en ücra yerinde misafir etmiştim seni.
 
   Ne değişti ? 
   Hiçbir şey değişmedi ben yine önümdeki resminle mutluyum sen ise yanındakiyle.

   Kader işte
   Bizim yüzümüzü güldürmeye hiç yelkenmedi ; en güzel kahkahalarımın arasında aklıma gelişin gibi , yıktılar bütün hayallerimizi.
 
   Buna da Eyvallah !

   Ben hep aynı köşebaşında bekledim seni belki geçersin diye , umut edilen her akşamın sonunda , kırmızılaşmış gözlerinle başbaşa kaldım aslında
   Bir sen daha gelmedi bu semte biliyorsun ki ; bir ben gibi sevmeyecek seni hiç kimse . Hayallerimin yetmediği , o son dumanın başındayım . Adınla yankılanan odanın içinde , her nefes alıp verişimde duman ciğerlerime enjekte edilmekte.      Tekrar tekrar eriyoruz yani .

   Hatta gelmeyeceğini bile bile bekliyorum o köşede.
   İnan hiçbir şey ilgilendirmez de kafam güzelken bunları değil de takıldığım en ince ayrıntı olmasını istedim.
   
   Dün ''canım''olar yarın
   ''düşmanım'' olmaz benim 
   Hatırları sorulur selamları hep alınır.
 
   ''Sildiklerim'' vardır bir de ! Onlar yanlışlarım ve pişmanlıklarımdır.
    Adları anılmaz hatırları sorulmaz.
    Sadece beddualarımdır.

    Vicdanla birlikte ''şeref'' ararım ben . Sildiklerim de 
    Herzaman doğru değildir elbet seçimlerim      
    Zaman gelir ''şerefsizleri'' de severim.
    Her yerde gözüm kulağım vardır benim.

    ''Eksik söylemek yalan söylemek değildir'' mantığında ki değil kendini kandırır.
     Bilmezden gelişlerim aptala yatışlarım 
     KAYBETME KORKUMDAN DEĞİL

     Karşımdakilerin yalan söyleme potansiyellerine olan merakımdandır.
     İnkar olmaz benim hayatımda 
     Yaşayanı ''yaşanmamış'' saymam sayanlarıda saymam
   
      Kelimelere sığmaz sayfalar sürer beni anlatmak.
      Ama ne kadar anlatılırsa anlatılsın 

      Yaşayan bilir beni ... 
      YAŞAMAYAN BİLMEZ. 
( Ağla Gözüm Ağla başlıklı yazı Senanur tarafından 20.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.