Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

Sokak lambası dendiğinde benim aklıma gece yanan lambada, savrulan kar tanelerinin görüntüsü gelir. Her dizesi birbirinden anlamlı değerliydi... Gecenin sakladıklarını gündüzün aydınlığında görebilsek keşke ya da şiirdeki özgürlüğü hayatta da yaşasak... Beğeni ile ayrılıyorum,kocaman tebrikler...
dedim ki " aşk ", günahsız elbet o bu ayrılıkta. Lale... Her daim Aşk diyen, Aşkla yoğrulan kalp nasıl günahkar olur dost... Hele ki ayrılıkta aşka dahilse... Yine çok içtendi ustam, her zamanki yakıcılığında... Lale'ye rağmen gönül dolusu tebrikler teşekkürler.... Çok saygımla..
senden bu yanılara * ne güzel bir söyleyiş ustam selamlarımla
ÇOK DUYGU YÜKLÜ ÇOK SEVDA YÜKLÜ ÇOK HASRET YÜKLÜ ÖZLEM YÜKLÜ ÖYLE GÜZEL ÖYLE İÇTEN Kİ HÜZÜN DENİZİNDE HÜZÜNLE OKUDUM YÜREKTEN KUTLARIM
ah bu devletin işleri ne güzel uydurdular töre cinayeti.. töre hukuksuzluğu, haksızlığı ilke edinmiş güçsüzlere ceberrutluk yapana tüm toplum olarak uygulanır.. töre cinayeti denebilmesi için o kuzenlerin katli hatta ailesinin de sürgünü söz konusu olurdu.. böyle masumların değil.. şerefsizliğin prim yaptığı böyle dönemler de devletimiz de elinden gelen kıyağı geçecek tabi adına töre cinayeti diyecek.. kıyakçılığın sonu ayakçılıktır.. ayaklarına kadar masum insanlarımı götürüp.. namlunun karşısına hedef olarak dikecek.. sonra anayasa hazırlıkları vs vs.. üç gün sonra suçsuz günahsız onurlu insanlarımız şerefsizlerce katledildiğinde töre diyecekler gene.. yuuhhh teşekkürler gardaşım
şiirinizde bana yakın çok şeyler buldum.. yüreğinize sağlık.. selam ve sevgiler..
NE GÜZEL BİR SEVGİ NE GÜZEL BİR SEVDA DİLERİM RABİM BİLİNEN BİLİNMEYEN GÖRÜNEN GÖRÜNMEYEN KAZA BELA HASTALIK VE HER TÜRLÜ KÖTÜ MUSİBETEN UZAK TUTMAKLA BİRLİKTE DÜNYADADA KABİRDEDE MAHŞERDEDE SEVGİLİ KARDEŞİMİ HİÇ BİR SIKINTIYA MARUZ BIRAKMADAN İNŞAALLAH TÜM SEVDİKLERİYLE BİRLİKTE CENNETİNDE EN ÇOK SEVDİĞİ MÜBAREK KULARINA KOMŞU EYLER.ÖZELİKLE RESULLULAH HABİBULLAH S.A.V PEYGAMBER EFENDİMİZE AMİNNNN YÜREĞİNE SAĞLIK KUTLUYORUM SELAM SAYGI SEVGİ VE DUA İLE A.E.O
Ümidini kesmiş gibi herşeyden Başını önüne eğme kardeşim Hayat çok başladı bittiği yerden Asla ümidini kesme kardeşim dağ ne kadar yülsek olursa olsun Bir kenarı yol olur yol kardeşim ALLAH ın rahmeti keremi boldur Asla ümidini kesme kardeşim Kesme ümidini kesme kardeşim Yüreğine Emeğine Sağlık Tebrikler Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle A.E.O
Herkes biliyorsa o bence hiç güzel değildir onun güzelliğini yalnız ben görüyorsam bu sevgidir. Onun güzelliğini yalnız ben biliyorsam bu AŞKTIR. Hiç kimse bilmiyorsa bu yanlızlıktır, İşte aşk işte sevda karşılıklı söyleşi. İşte budur şiir işte budur. Yazan kalemi kutluyorum genc şaiir... ejder.
şiir diyorsa ve en güvendiğin iç ses destekliyorsa tebriklerimle günün seçkisi
Nu'man bin Mukarrin, bir miktar Kûfe askeriyle Cundişâpûr ve Sûs kolunda idi. Hz. Ömer ona yazılı bir emir göndererek, etrafındaki askeri yanına toplıyarak, Nihavent üzerine hücum etmesini emretti. Kûfe kumandanına da, halkı Allah yolunda harbe teşvik edip, onları Nu'man bin Mukarrin'in emrine göndermesini yazdı. Bölgedeki kumandalara, Ahvâz askeriyle, Fâris ve İsfahan hudûdunda bekleyip, o taraflardan Nihavent'in yardımını kesmelerini emretti. Tekbîr sesleri Nu'man bin Mukarrin Hz. Ömer'in emrettiği şekilde ordusu ile hareket etti. Bu orduya, Kûfe'den Huzeyfe bin Yemân kumandasındaki kuvvetle, Mugire bin Şu'be kumandasındaki Medîne'den gelen kuvvetler de katıldı. Nu'man bin Mukarrin'in yanında 30 bin civârında asker toplandı. İran ordusu ise 150 bin kadardı. İran başkumandanı Fîrûzan'dı. Nu'man bin Mukarrin'in ordusunda Cerir bin Abdullah Becelli, Mugire bin Şu'be gibi büyük zâtlar, Tuleyha bin Huveylid, Amr bin Ma'dıkerib gibi bin kadar kahraman vardı. Bir çarşamb...
Yürekten kutluyor saygılar sunuyorum. Abdullah İbn-i Ömer der ki: " Ömrüm buyunca oruç tutsam, hiç uyumadan geceyi ibâdetle geçirsem, malımı parça parça Allah yolunda dağıtsam, fakat gönlümde Allah'a itâat edenlere karşı bir sevgi ve dostluk, isyan edenlere karşı bir nefret duygusu olmasa bütün yaptıklarımdan bir fayda görmem." Beyhaki der ki: "Allah'û Teala'ya muhtelif naslarda Hay, Âlim, Kadir, Mûrid, Mütekellim, Semi, Basir, Hâlık, Râzık, gibi isimlerin nisbet edilmesi zâtıyla birlikte sıfatlarının da bulunduğunu gösterir. Eğer sıfatları bulunmasaydı sadece zatının mevcudiyetini ifade eden Kadim, Evvel, Hak gibi isimlerinin bulunması gerekirdi. Halbuki bunlardan başka Kudret sıfatını anlatan Kâdir, Kâhir, Muktedir, İlim sıfatına işaret eden Âlim, Hâbir, Hâkim, Hafız, Râzık, Bedi; Bâri, Muhyi, Mümit ve yaratıklarına benzemediğini bildiren Ahad, Müteali, Aziz, Mecid, Karib, Muhit gibi isimleri de vardır. Ayrıca naslarda İlim, Kudret ve İrade müstakil birer sıfat olarak da zat...
inanma hayat denen oyuna Ölüm gelir yakalar bakmaz selvi boyuna Terazi kurulacak paşasına beyine Cemalini görmeye dirileyim Allah’ım.. pişmanlıki umut , sükut.. evet bir diriliş vardı bu eserde.. kendini öldürüp, yeniden diriliş. ve o sımsıkı inanç.. ben çok yürekten kutluyorum bu eseri bu seslenişi.. yürekten bir tebrik bıraktım bu şiire... saygılarımla esen kalın...
şekilsiz yaşanmışlıklarla örselerken bir ömrü böylesi şiirler yazmak değildi murad, ha şair? ki belkilerle uyanıp, belkilerle çok susmak. hiç değil..! sonra umut. kış, hep. üşümüş, yaralı serçeler gibi. hep hasret dışını ısıtan pencerelere... var mı? yok! çocukluğum üşüyor, büyüklüğüm üşüyor, yalan ya da hissetmediğimi yazsam; kalem. ve işte " sakıncalı kelimelere " dökmesem içimi; ömrüm. çok üşüyor... " hiçbir hüzün terk etmiyor sardığı bedeni " gül olsak ne, ha kardeş? açamadıktan sonra yeniden başa dönüp " dünün kör " noktalarında... ama, ama yine de umut, yine de özlem; umuda... kardeşe sevgiyle.
Görmek isterse yürek her şeyde bir parçan var İsminle gülşen olur okyanuslar kıtalar İnkâr bataklığında boğuluyor insanlar Cehennemden cennete serileyim Allah'ım NE KADAR GUZEL YENI YILIN ILK SIIRI ANLAM DOLU INSANLIGA MESAJLAR VEREN DUYGU SELI. TARIH TEKERURDEN IBARET .GOZLERI KOR RUHLARI VE KALPLERI TAS OLMUSLUKLARDAN DOGAN HUZURSUZLUKLAR. SIZ VE SIIRINIZI GONULDEN KUTLUYORUM GUCLU KALEM. YENI YILDA TUM INSANLIGA UMUT ,MUTLULUK,SAGLIK VE HUZUR DOLU GUNLER ICINDE GECIRMESINI TEMENI EDIYORUM KALPTEN SEVGI VE SAYGILARIMLA.
Mefhumuna yöneldim, ilerlenecek yolsun Sinemin bal peteği, konağımda ki holsun Sefamda ki iradem, sarılacağım kolsun Yüz görümüm sensin yâr, perdesi açılmayan Sana mihman bu ömrüm, yabana saçılmayan Gülsen hanım yeni yılını anlam dolu yürek sesini kutladım muhabbetle selam ve DUA ile.
Hocam bu güzel şiirin kutluyor, yeni yılını tebrik eder huzur ve mutluluk dolu bir yıl sağlık ve mutluluklar temenni ederim.saygilar sunuyorum..
NILGUN · Ş
Sen gidince hasretin, özlemin bana kaldı Yaktığın bu yangının sefasını sür şimdi Diz çöktüm bak önünde, bu meydan sana kaldı Dilediğin dala kon, kalbin artık hür şimdi Cok hos bir siir .Yeni yilda huzunler ,sitemler yureklerde degil siirlerde kalmasi dilegimle tebrikler. Yeni yiliniz kutlu olsun!
Vehîmî'nin lafı modern(!) olana Fidan dikmeyip noelde çam alana Bir de marifet gibi gözüne sokana ''Eyvallah'' demekten çekinmedik... Toplumsal bir olaya şair bakışıydı... tebrik ediyorum nice güzel şiirlere....
TATLI TATLI SITEMLERLE ORULMUS NEFIS BIR SIIR YENI YILIN ILK SIIRI HER DEM GUZELIGI ILE OKURKEN YUREGIMI SARAN BIR SAYFA. Sol yanımda övgüsün, anbean seni anar Ceylanın pınarından, içtiklerimle kanar İksirin zehir olsa, bu sevdam sana banar Yüz görümüm sensin yâr, perdesi açılmayan Sana mihman bu ömrüm, yabana saçılmayan Gonulden tebriklerimle ,yeni yilinizi kutlar herseyin gonlunuzun dilegince olmasini temeni ederim.Sevgiler,selamlar.