Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

sayın doğru. yemişten pekmezden düşürmerdim dillere sevgimi. fırtınaya kördüğüm aşka. ilk baharda belki rahatlarım ile bütünleşen şiirinibi hazla okudum çok güzel idi tebrik ediyorum saygılarımla
Faturası kesilen, ben sefa mı dağladım Kör kuyunun ipine, adağımı bağladım Feleğim tutmaz elden urganımı yağladım Lügatının yası ben, ne çok sevmişsin meğer Yüreğine kesilmiş, sefanın faturası Kör kuyu da zor olur, adağı bağlaması Tutsa felek elinden, silse gönlünün pası Sevdayı bilemezsin, yası bilmezsen eğer Bu da benden olsun Gülsen hocam, yine her zaman ki tadında çok güzel dizeler okudum, gönül sayfanızda, kutluyorum selam ile...
İnsanlar hep yorgun şairim Kimisi rolünden Kimi mücadeleden. Gölgesiz kalan kişiliğinden sebep olsa gerek. Öyle çok ki. Hepsine hakim olmayı dileyip Tümünden mahrum olabilir. Bahar olmanız dileğimle. Tebrik ederim. Saygım ve sevgimle.
Yüreğinizden nakış nakış bir şiir yine. Sevgiliye ne ince nüanslarla arz edilmiş duygular, şiir eşliğinde. Akış güzel, dedim ki okurken ve bitiminde kararlıydım! Aysu şairim ne güzel hece yazar.:) Bir de hece ölçüsünü denemenizi öneririm. Kaleminizden ne güzel duygular işlenecek kimbilir.:) Tebriklerim ve sevgilerimle şairim...
içinde aşk varsa zaten gidilmez ki aramıza hoşgeldiniz
yüreğine sağlık Abdullah hocam okumaktan zevk aldığım bir sayfaya gelmekten gurur duyuyorum hayırlı cumalar üstat
Yunus'u, Aşık Veyseli ve tasavvufun tüm erenlerini fikirleriyle bulmak mümküm bu güzel şiirde. İnsanı daha çok derinlere derin düşünmelere sevkediyor. Tebrikler usta yüreğine, emeğine.
Ah şu Leyla hallerim, sen de cirit atıyor Birazcık uzaklaşsan, yüzüm sirke satıyor Vuslat yönü her yanım, gönlün ben de yatıyor Mevla’mdan dilediğim, kem gözleri bağlasın Kem gözler hep açık gözler çok haklısınız ve o kadar çok var ki çevremizde... Kutladım Gülsen Hanım...
trajik olur ilahi komedyalar usta kaleme tebriklerimle selam ile
İlim ile coşmanı,maharetini doğruda kullanmanı asalak yaşayan beyinler görsün Işık saçsın sözlerin,gözlerin tüm bedenin Kulup takma herşeye,hatanı görünce hemen düzelt ,gevşeme Kendini hergün muhasebeye çek,eksiklerini tamamla,verme boş mola Okuyanın içerisinden payeler çıkaracağı anlamlı cümlelerle yoğrulmuş şiiriniz, ilgiyle okudum..Tüm güzellikler sizin olsun üstadım, yazan kaleminiz kavi olsun, saygımla..
Yokluğun önüme yağan kar iken Söksem de atılmaz sevdan har iken Bahar gelecekmiş görmek zor iken Kendimi cennette sandıktan sonra Sevdayı sevene vermeli desede dillerimiz, gönül anlamaz biçare bırakır bizleri, fon resmi, müziği ve yorumunuz, başiı başına bir uyum içerisindeydi yine..Beğenilerimi bıraktım sayfanıza üstadım, iyi akşamlar dilerim..
Zekeriya bil ki çırpınmak boşa Heybede ne varsa gelecek başa Eyvahlar içinde düşme telaşa Feleğin atına bindikten sonra Galiba şiirin özü finaldeydi değerli hocam... Yüreğine, emeğine ve mükemmel yoruma çok teşekkürler. Kutluyorum selam ile...
Sevdanın ırmağında, güller açsın gül yüzde Sevinin mihrabında, aşk muhabbet çağlasın Her kelam efsun olsun, yürekten gelsin süz de Mevla’mdan dilediğim, kem gözleri bağlasın Kem gözler bağlansın ki yazarımıza nazar değmesin Şairem hoş bir çalışma okudum Müzik beni kumkapıya götürdü Akşam hüzünleriyle yolculuğa çıktım Efkar elmde Tebrik ediyorum
Merhaba Sayın Rasay, Öncelikle Halilibrahim bereketli yazılar diliyorum. Bir de önerim olacak. Kişilerin içinden ve sesli söylediği konuşmaları tırnak içine alsanız iyi olur. Anlatım ve konuşmlar ayrıdığında yazı daha bir aheste okunur. Başarı dileklerimle saygılar.
Anlamlı içeriği fevkalede güzel bir eser kutlarım saygılarımla ...
Değerli şaire'm, sevgili hemşehrim. Şu teknolojiyi kullanmağa 79 yaşımda heves ettiğimde,enyakınım, 55 yıllık sevgili eşim dahil pekçok arkadaşım "..Haydaaa! Kırkından sonra saz çalanları duyardık da, 80 inde bu işe kalkışan başkaları var nı ?......" gibisinden biryığın eleştiri hatta müstehzi bakışlara; imalı sözlere muhatab olmuştum.. Şimdi,bütün o kırıcı tavırlarla da ihsas edilen bakış ve sözlere iyi ki aldırış etmemişim diye seviniyorum.. Çok değerli yazar,şair,şare ve ozanlarla arkadaşlıklar ve dostluklar kurmuş olduğumu burada büyük onurla belirtmeliyim. Hele de sizin gibi ressan bir şaire hemşehrim olduğu için ayrıca gururluyum.. Bütün bunları çok iyi anladığınızı biliyorum.. Şiir için sadece [ HAKLI BEĞENİLERİ VE TEBRİKLERİ ] gerçekten ve her şiiriniz gibi bu da hakediyor.. Acizane çok beğendim tebrikler,selam,sevgi ve saygılarmla hm.ef.
gerçekten muhteşem candan yürekten kutlarım .bir an çocukluğumu yaşadım okurken kışları çok soğuktu karadeniz dışard a kar yağardı ama evin içi sıcacık kuzinemiz yanardı üzerinde yemek pişer bir yana çay demlenir tabi ki olmazsa olmaz bir güğümde su hep kaynar durur du ekmek pişer çok güzel sıcacık sonra patates atardık ekmekliğine kuzinenin çok güzeldir anadolu da çocuk olmak ama çok da zordur imkansızlıklar yaşanmasa da birde
Harika bir şiir ancak harika bir kalemden çıkar. O kalem ki; gönülde ne varsa onu nakşeder... YAZAN KALEME SONSUZ SAYGILAR. KUTLARIM.
YÜREĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM GÜZEL BİR ANLATIMDI DUYGULU VE AKICI TEBRİKLER
Bak çocuğum benim adım Kamuran, çağatay ın kayın valiidesiyim ben söylüyorum o yazıyor, Allah cc tuttuğunu altın etsin oğlum, çok yaşa ve hayırlı yaşa yavrum, sağol çocuğum