Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

Ben de Hülya yarım kaldı diyordum.Bir gün eşiniz eve almazsa bilin ki benden mesaj almıştır.Siz evdeki küçük fıstıklara güvenip bacadan girerim diye de düşünmeyin. İşin şakası ama gençliği doya doya yaşamak ve güzel anılara sahip olmak bence ileriki zamanlarda çok önemli.Çünkü her şeyin yaşandığı ve hoş görüldüğü ya da tadı başka dediğimiz anlar olur ve zamanında yaşanması güzel.O zamanlar "aman ne güzel" dediklerimize sonraları "aman ne çocuklukmuş" diyoruz. Sempatikti, bakalım sırada kim var... Selamla...
Güzel bir gezintiydi ruhunla birlikte doğal hayvanlar aleminde : )) Pozitif bio ritmin buralara kadar ulaştı. Hayat bazen yalnız, bazen kalabalıkken yalnız ve bazen de birileriyle güzeldir ama hep güzeldir. Kutlarım cimcime, çok güzel bir yazıydı, Selam Sevgi ve Saygılarımla, çağatay
işte budur dost kalem her insanın özelinde kalan ve eskilere dayanan çok degerli anıları vardır ..ki annaneler babanneler ise bir başka rol alır yaşarken hayatımızda öldükten sonra da anılarımızda kutlarım dost kalem bu harika yazıyı paylaştıgın ıcın saygımla..
çok uzun koştuk bunca yılı ağzımız burnumuz köpük ki İngiliz tayı olsa daha fazla acı çekmesin diye vururduk... Dönüp ardıma bakıyorum da, dile kolay koskoca yarım asır... Kızım "anne yarım asır deme, o zaman çok yaşlısın gibime geliyor" Haksız da değil hani, neler yaşanmadı ki, yarım asırda koştura koştura... İnşallah bundan böyle yavaş yavaş ve huzur içinde yaşarız hepimiz. Kutluyorum, selam ve saygımla
Åžiir beceremem ama yorum yaparım, çok zor değil beğenimi dile getirip bir merhaba demek aslında.Gönlüm her sayfaya merhaba demek ister ama korkuyorum,hicivler sıraya dizilir şahsıma sonra... Eğlendiriyorsunuz gibi görünüyor ama bu şiir çoookk derin.İyi düşünmek gerek, şair gülümsetirken ne demek istemiş. Åžiir, emek istediği kadar zeka da ister bence.Bu sayfada olduğu gibi.Bu tarz, bilgi dışında zeka işi de... Düşünen, düşündüren ve emek harcayan yazara selamlar... Åžirinler için teşekkürler...
Yüreğindeki pozitiflik, şiirine çok güzel yansımış.Şiirindeki her dörtlüğünün son mısralarında yer alan öğretilerine candan katılıyorum Çağatay'ım. Yol yordam bilip de, bağcı dövmemek kaydıyla aşkla ve sevgiyle şiir denilen hassas ülkede güzel yolculuklar yapmak dileğiyle. Kendine iyi bak değerli kardeşim. Selam ve sevgilerimle. Ömer Öner
Bütün hüzünlerin imgelerde kalması dileğiyle, Emeğinize sağlık, Kutlarım Şahsınızı, Saygılarımla, çağatay
Çok samimi bir seslenişti anneye ve hüzünlü bir iç arz edişti mısralar, Kutlarım Şahsınızı, Saygılarımla, çağatay
Tut ki bilmem heceyi ama yılan delikte Tatlı dil pamuk olur esnemeyen çelikte Beraber yazıp çizek saadet var belikte Ne olur üzüm yesek bağı mundar etmesek emek ister şiir dediğiniz üzre işte bu emek ve gayret rehber olacaktır bizlere eyvallah
"Dokunsam sulara nâr eder şimdi." ve "El atsam güllere hâr eder şimdi." Bu nasıl bir yanmaktır ey yürek bu nasıl bir alaflanmaktır aşk üzere... Ki bazende acıyası gelmiyor insanın, böyle güzel bir şiiri okumak için... İyi ki diyor iyi çekmiş şair bu cefayı. Yoksa kim armağan ederdi yüreğimize böyle güzel dizelerin girmesini... Yüreğine sağlık ustam... esenlikler dilerim...
Cubeyr mi?Zubeyr mi hocam? Zubeyr bin avam.. Ey insan! Bir kere oku, oku, bir ders al, Sen, sen ol, iman dairesi içinde kal, Unutma ki; her çıkışın bir inişi var, Hz. Muhammed ashabından iyi örnek al. harika bir eser gönlüne sağlık hocam..saygılar..
Hz. Ebû Ubeyde, Hz. Ebû Bekir’in vâsıtasıyla îmâna gelenlerin onuncusudur. Îmâna geldiğinde 31 yaşındaydı. O günden, vefâtına kadar malıyla, mevkisiyle ve canıyla İslâmiyeti yaymak için çalıştı.çok güzel dile getirmişsiniz gönülden kutluyorum hocam saygılar..
ah ne çokta yalnızız yazarken ta ki bi okuyan olana dek... şiir okumanın tadına varıyorum her bir şiirinizi okurken-şairlik hüznü bile şiirleştirebilmek olsa gerek- selamlar,sağlıcakla...
Şiir güzelliğiyle kendisini okutturuyor sevgili kardeşim. İlhamların daim olsun. Selam ve sevgilerimle. Ömer Öner
Amin... Kutsal Topraklara gitmeyi ben de çok arzu ediyorum. Peygamber (s.a.v) Efendimizin soluduğu havayı solumak, manevi gücümüzü arttırmak, gezdiği topraklara yüz sürmek nasip olur inşallah... Sabah ezanının okunduğu şu saatlerde, ilahi ve dizeler iyi geldi. Selam ve saygıyla
göz yaşı bahane aşk bahane hatta hasret bahane ben omuzunda ağlamayı özledim Omuzunda ağlamak ne güzel bir duygudur kimbilir. Duygulu şiirinizi haz duyarak okudum. İlhamınız hiç eksilmesin.Selam saygılar.
Beğenerek okuduğum ender şiirlerden biri... Tüm şair arkadaşlarımın okumasını isterim. Severek okudum. ..Selam ve sevgiler.
Harika teşbihlerinde, ayni güzellik ve manada fevkalade güzel bir şiirdi, Değerli hanımefendiyi tüm kalbimle kutluyor, saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
mektup denilince aklıma almanya da doğup büyümüş ve hala orada yaşayan dayı oğlum ali gelir alıyle uzun zamanlar mektuplaştık her postacı gelişinde ayrı bir heyacan yaşardık ki bu anlatılamaz bu zamanede duru bır paylaşımdı kutlaırm arkadaşım tebrıgım ve sevgımle..
su misali duru ve öz dü emeklı emekti sevgılı arkadaşım elıne gonlune yüreğien saglık sevgımle..