Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

Siz yazın kardeşim. -Hak'kı -Adaleti -İman ve itikatı Yazın ki; insanlar içine düştükleri aymazlığın onları neyin eşiğine getirip bıraktığını anlasınlar. O eşikten atladıktan sonra dönüşlerinin olmayacağını bilsinler. Kıldan ince kılaçtan keskin yerde olduklarını görüp, kendilerini silkelesinler. Belki ozaman hak ve hakkaniyet duygusuna sahip olur da özlerine dönerler. İnanmış olmanın değil inandıklarının gereğiyle adil davranır ve iki dünyanın birbirinden ayrı değil aynı olduğunu fark etsinler. Tebrik ve sonsuz saygımla.
Bittiğini sandığım ne varsa, sen kalıma düşünce depreşir işte. Sanki yıllardır açmışım gibi çala-kaşık dalıyorum hüznün tabağına.Bal baklavaymışçasına, kıtlıktan çıkmışcasına, ruh fesadı geçirmeyi göze alıp yiyorum ama doymuyorum ANNE. Bana bırakıp gittiğin o boş tabağı dolduramıyorum ve ne bulursam yesem de sana olan açlığım gitmiyor ANNE. Belimi kırıyor bu yokluğundan miras kalanlar. Dallarımı kıran hayat rüzgarı özür dilese ne yazar, kökümü kurt gibi kemiren yokluğun gitgide gençleşip güzelleşirken? Sende başlayan ilahi bitiş ve son, bende hüznün başlangıcı oldu bak. Gözyaşlarıma kıtlık düşmek üzere. Hani bana kıyamazdın? Hani gözbebeğindim? Etlerim bile çekilirken, yokluğun içimde diken diken büyürken, ellerim don vurmuş gibi morarıp üşürken içimdeki boşluğunu neyle doldurup alışacağım yokluğuna söyle? Kokun burnumun direğini sızım sızım sızlatırken, gezdiğin, dokunduğun yerler gözümün önündeyken acımı, özlemimi azaltamıyorum ANNE. Gün güne artıyor verdiğim fire...
Yarın var mı? Değerli şaire, gün artığı sözler bile söylenmeli belkide... sevgilerimle
hicivin al/asını okudum diyebilirim, aynı konuda ''keyfe keder'' isimli şiir okumuştum sitede, vekiller oynar,asıllar söyler sanırım bu düzende...:=)) yüreğe saygı emeğe saygıyla, selamlar.
Kesin camlar kirlidir usta... Çiçekte sanki şiire taç olmuş o vakit bizede kutlamak düşer... Unutmadan,kalemin ucunu çok mu açtın ne yaptın hızına yetişilmiyor usta...
mükemmel....nar-ı çiçek,,,,ben bu kalemi uzun süredir tanırım.... yazınca mükemmel yazar, mükemmel sunar... yine harika bir anlatımla karşımızda...tebrik ve teşekkürlerimi sunuyorum bu kusursuz şiir için,,,, son dizedeki HATIRLADA yazımını bir ara çubuğu hatası kabul etmek gerekir, zira nar-ı çiçek DE, DA eklerinin nerede bitişik nerede ayrı yazılması gerektiğini çok iyi bilir...bir de aynı dizede " hatırla da annem" dedikten sonra bir VİRGÜL eksiği hissettim vurgu bakımından.. içten sayğımla..
bizler yani eskiler yokluk içinde olanla yetinmesini bilen yeni alınan bir çift coraba bile sevinen nadide bir çocukluk yaşadık ve her zaman da hep mutlu olduk.. Evet bizler mutluyduk şimdiki çocukları mutlu edemiyoruz onlaramı ayak uyduramıyoruz çok güzel inanın etkilendim satırlara yabancı değildim tebrikler.
resim ve söz bütünlük içerısınde ve harıka bır anlatım kutlarım dost kalem sevgımle
okurken yaşattı desem sıcacıktı sevgı dolu kutlarım dost kalem sevgımle..
Resim başlı başına ayrı bir şiir zaten.. Keza yazdıklarınız da öyle... Tebrik ederim yazan kalemi ve yüreği.. Sevgi ve selamlarımla..
öncelikle özür dilemek isterim dost kalem neden mi? zamansızlıktan dolayı her şirinizde olamadığım için ..fakat bır şeylerı de yazmadan gecemeyecegım..o kadar sıcak bır sıır okudum ki .. çok eskilere aldı goturdu benı mum ısıgında ve yanan güzine sobanın yanında ders calıştığım o ilk okul günlerim çocukluğum geldı aklıma ..ve daha bunun gibi niceleri.. yine özeldi bana göre gonlunuze saglık dost kalem tebrıgım ve saygımla..
harika bir hediye bu ve buna benzer serilere bayılıyorum kutlarım Mehmet bey
Serzenişt ve sitemin doruğunda Şahane bir heceydi. Can-ı gönülden kutluyor, saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
Asılı boş bir duvarda… Mutluluk değilmiş resmimiz. Çalınan rüyalarda… İki mahzun kimsesiz, İnanmak istediğin yalanlarla... Senin öldürdüklerin… Ve… Seni öldürenler Şimdi iç içe! Niye inanmak istersen ona inan! ne çok şey vardı dizelerinizin içerisinde okuyan her insanın kendinden bir parça bulabileceği hüzün yüklü dizelerdi. kutlarım Fedai bey ilhamınız bol olsun selamlar.
hadi... şimdi vakit gitme vaktidir buralardan sessizce bıraktım seni sana riyakar düşlerinle birlikte Sitemli sevda dizelerinde kaybolur okuyanlar, beğeni ile okuduğum çok güzel dizelerdi yine, kutluyorum selam ile...
Tek kelimeyle şahane betimlemeler... Can-ı gönülden kutluyor, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
tebessüm ederek okudum dizelerinizi bir anda gözümün önüne 17 yaşında ki en küçük oğlumun halleri geldi ne hikmetse :)) kutlarım dost kalem selamlar.
Bilgilendiren ve sunan büyük, yüreğinizi kutluyor, saygılarımı unuyorum. Faydalı ve emeğe değerdi.
"gördüm aşka yer kalmadığını gövdelerin gürültüsünden" demişken ozan, geri bir tebessümdü belki katkı adına filme bırakılan... saygı ve dostlukla.
kızıl geceler sardı bu aralar dört bir yanımı kaç vale hakkım varsa tek destemde benim aklım hep kupa vale'de Sevgili Banu'cugum her zaman kalemini yuregin sesi yonunde yonlendirmeni cok begeniyorum.Emegi gecen her iki yuregide gonulden kutluyorum,sevgilerimle.