Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

kader çizgisi düşünüdürür kanıksatır ve yansıtır kutlarım güzel şiirdi
sevi adına ne güzel değilki samyeli..sevda ile bakan bakışlar mı..sevdayla yanan yürekleri mi.. harkulade bir şiir bana göre güne layık.. sınırsız tebrgımle
mavi gülüşlü bir çocuk düşün(ben) sevi gülümsemesini ödünç almış gökyüzünden ahmak ıslatan yağmurlara yağma etmiş yüreğini her damlada senli maviliklerle gülerken dedim şiirinizi okuyunca kalbi tebrıklerımle
Harikasınız Çağatay hocam, hem de aruz ile... Sunulan kişi de değerli ve bu satırlar ne güzel bir bayram hediyesi... Gönül almadaki mahir yüreğiniz yine yapmış yapacağını... Seda hanıma da buradan selamlar, sevgiler... Fazla yorum yapamıyorum şu sıralar, avde vefasızlığım diz boyu... Geç kalmışlığım mazur görülür inşallah... Her iki yüreğe sevgiler, hürmetler... ================================ e d i b / a h m e t
klavyen de ki harfler yetersiz olsa da okuttun yine bizlere parmaklarının ucundan dökülen dizeleri. Sağ elimi zorlayan ilkokul öğretmenimin Tohmetinden anladım Yetersizliğimi. dokundun dizelerin bam teline Sevdam kutlarım sevgili şairem ilhamın bol olsun selamlar.
ne yazık ki çok haklısınız bizeler para kazanmak için bir ömür çırpınıyoruz fakat gün geldiğinde para kaybettiğimiz sağlığımızı geriye almaya yetmiyor ne yazık ki . hayatın ta kendisi idi dizeleriniz .Kutlarım Nermin hanım ilhamınız bol olsun selamlar.
Anlatacak neyin olur. Didik didik edilmezse ömür… Sakladığın gizlediğin nedir? Alt üstü bir ömür! evet heybeye alınacak çok şey var şiirde... eyvallah tebrik ediyorum...
Güçlü, etkin ve de seçkin bir kalem. Her ne yazarsa beğeniyle ve takdirle okunur. Hep dolu doludur yazdıkları. Maça Kızı' da onlardan sadece biri... Kutluyor; Selam ve saygılarımı sunuyorum.
Sen canımın içisin, benim yürek yarımsın Dillere destan olan Aşkımın fermanısın Hem ateşim, hem külüm, ocağımda harımsın Sen ki benim derdimin, inan tek dermanısın Hadi tut ellerimden bırakma hiç ne olur Bırakırsan ellerim, buz keser, dona kalır aşkın fermanıydı şiir... hep güzel yazar şair... hep şiir kokar yüreğimiz... eyvallah...
sessiz bir şarkı gibiydi tebriklerimle eskimeyen dost şair selam ile
bu iç döküş kalp altınlarla cevherler bezeyen sarrafın sahipsiz zamanı sahipleniriz de -bizimmiş gibi- zaman kaybı deriz ya öyle bir şey tebriklerimi bıraktım usta selam ile
kendimi senden dinledim sanki tebrik ediyorum Sevincim iyi bayramlar demeden sözümü bitirmiyorum sevgimle sana
oysa ki... özlem ile tenhaya çekilmiş yüreklere sormadın beni anlatmadılar değil mi sana seni nasıl sevdiğimi anlayamadın seni nasılda özlediğimi ve şimdi ben çok... uzaklardayım uzansan dokunacak kadar yakınım da aslında bu şiir ile kim bilir kaç yüreğin sesine tercüman oldunuz yürek astarından süzülüp gelen sözler şiir olmuş dökülmüş ak sayfalara . bazen hayat öyle acımasızdır ki elini uzatsan dokunacağım mesafedekileri ulaşılamayacak kadar uzaklarına iter insanın. duygu aktarımı yüksek bir şiirdi. kutlarım Aysun hanım başarılar.
yüreğinize sağlık çok güzel bir çalışma vallahi 35 yakın denemelerim vardır ama iyi kötümü bilemiyorum ama senin serbestler in hakikaten çok güzel güzel olmasa buraya da yazarım ama güzel kutladım bu kalemi çok akıcı imgeleri duygusu yerine de kutladım
'' Al benden de o kadar.'' Bu tabiri hiç sevmesem de maalesef öyle anlar gleiyor ve hayatın yükü altında yüreğinizin ezildiğini görüyor olmaktan azabınız ikiye katlanıyor. Öz hep üstün ve öz hep derindir. Tebrik ve saygılarımla hayırlı bayramlar.
Harika yazmışsın birtanem, can Sevincim, kutlarım güne gelişini, ziyadesiyle hak ediyorsun, öyle duygu yüklü ki satırların, bunun değerini bilecek insanlar her an yaşamda karşına çıkacaktır, şu ana kadar da gereksiz zerzavatlarla kaybettiğin zamanın üstüne bir kalem çek, gün senin can kızım .. Selam ve Saygılarımla, çağatay
Biliyorum bu vuslat bir daha olmayacak Kestim ümitlerimi gözlerim yaşla doldu Yüreğimdeki yerin inan hiç dolmayacak Söyle bu ayrılığa acep kim sebep oldu ? yüreğimizde yeri hiç dolmayacak olana yazmışsınız belli...ancak ben yüreğimizde yeri dolmayacak çok fazla kimseyi görmedim de.... tebrik ediyorum...
Şeyda yürek tutkulu, kaldır ara tülleri Görsen tomurcuk açan, yaprak yaprak gülleri Çözüldüğüm sensin yar, ayıplama zülleri Kamer ay yüzde hilal, gönlümün nazendesi şiir bütünüyle harıkaydı bana gore ama benı en çok yaralayan bu dizeler oldu musadenızle alabılırmıyım kutlarım şaierem sevgıler o guzel yuregınıze olsun ..mutlu bayramlar..
her ne kadar sevgili seda hanımı tanımasamda seda hanıma yazılmış güzel bir şiir dostluk adına yazılan her güzellik gibi buda çok güzel gercekten bu güzel dizelerini ve dost kalemi candan kutlarım sevgılı seda hanımın ve sevgılı mcu arkadaşımızın bayramını en içten dıleklerımle kutlarım bakı saygımla ..
Doğru, güzel ve anlamlı yazıyorsunuz gerçekten, iyi bir kalemsiniz, bana dönüp dönmemenizi de çok önemsediğimi söyleyemeyeceğim zira bu saikle yazmıyorum, çok iyiydi yine, tebrik ederim, Saygılarımla, çağatay