kader çizgisi düşünüdürür
kanıksatır ve yansıtır
kutlarım güzel şiirdi
sevi adına ne güzel değilki samyeli..sevda ile bakan bakışlar mı..sevdayla yanan yürekleri mi..
harkulade bir şiir
bana göre güne layık..
sınırsız tebrgımle
mavi gülüşlü bir çocuk düşün(ben)
sevi gülümsemesini ödünç almış gökyüzünden
ahmak ıslatan yağmurlara yağma etmiş yüreğini
her damlada senli maviliklerle gülerken
dedim şiirinizi okuyunca
kalbi tebrıklerımle
Harikasınız Çağatay hocam, hem de aruz ile... Sunulan kişi de değerli ve bu satırlar ne güzel bir bayram hediyesi... Gönül almadaki mahir yüreğiniz yine yapmış yapacağını... Seda hanıma da buradan selamlar, sevgiler...
Fazla yorum yapamıyorum şu sıralar, avde vefasızlığım diz boyu... Geç kalmışlığım mazur görülür inşallah...
Her iki yüreğe sevgiler, hürmetler...
================================ e d i b / a h m e t
klavyen de ki harfler yetersiz olsa da okuttun yine bizlere parmaklarının ucundan dökülen dizeleri.
Sağ elimi zorlayan ilkokul öğretmenimin
Tohmetinden anladım
Yetersizliğimi.
dokundun dizelerin bam teline Sevdam
kutlarım sevgili şairem ilhamın bol olsun selamlar.
ne yazık ki çok haklısınız
bizeler para kazanmak için bir ömür çırpınıyoruz
fakat gün geldiğinde para kaybettiğimiz sağlığımızı geriye almaya yetmiyor ne yazık ki .
hayatın ta kendisi idi dizeleriniz .Kutlarım Nermin hanım ilhamınız bol olsun selamlar.
Anlatacak neyin olur.
Didik didik edilmezse ömür…
Sakladığın gizlediğin nedir?
Alt üstü bir ömür!
evet heybeye alınacak çok şey var şiirde...
eyvallah tebrik ediyorum...
Güçlü, etkin ve de seçkin bir kalem. Her ne yazarsa beğeniyle ve takdirle okunur. Hep dolu doludur yazdıkları. Maça Kızı' da onlardan sadece biri...
Kutluyor;
Selam ve saygılarımı sunuyorum.
Sen canımın içisin, benim yürek yarımsın
Dillere destan olan Aşkımın fermanısın
Hem ateşim, hem külüm, ocağımda harımsın
Sen ki benim derdimin, inan tek dermanısın
Hadi tut ellerimden bırakma hiç ne olur
Bırakırsan ellerim, buz keser, dona kalır
aşkın fermanıydı şiir...
hep güzel yazar şair...
hep şiir kokar yüreğimiz...
eyvallah...
sessiz bir şarkı gibiydi
tebriklerimle eskimeyen dost şair
selam ile
bu iç döküş
kalp altınlarla cevherler bezeyen sarrafın
sahipsiz zamanı sahipleniriz de
-bizimmiş gibi-
zaman kaybı deriz ya öyle bir şey
tebriklerimi bıraktım usta
selam ile
kendimi senden dinledim sanki
tebrik ediyorum Sevincim
iyi bayramlar demeden sözümü bitirmiyorum
sevgimle sana
oysa ki...
özlem ile tenhaya çekilmiş yüreklere sormadın beni
anlatmadılar değil mi sana
seni nasıl sevdiğimi
anlayamadın
seni nasılda özlediğimi
ve şimdi ben çok... uzaklardayım
uzansan dokunacak kadar yakınım da aslında
bu şiir ile kim bilir kaç yüreğin sesine tercüman oldunuz
yürek astarından süzülüp gelen sözler şiir olmuş dökülmüş ak sayfalara .
bazen hayat öyle acımasızdır ki elini uzatsan dokunacağım mesafedekileri ulaşılamayacak kadar uzaklarına iter insanın.
duygu aktarımı yüksek bir şiirdi.
kutlarım Aysun hanım başarılar.
yüreğinize sağlık çok güzel bir çalışma vallahi 35 yakın denemelerim vardır ama iyi kötümü bilemiyorum ama senin serbestler in hakikaten çok güzel güzel olmasa buraya da yazarım ama güzel kutladım bu kalemi çok akıcı imgeleri duygusu yerine de kutladım
'' Al benden de o kadar.''
Bu tabiri hiç sevmesem de maalesef öyle anlar gleiyor ve hayatın yükü altında yüreğinizin ezildiğini görüyor olmaktan azabınız ikiye katlanıyor.
Öz hep üstün ve öz hep derindir.
Tebrik ve saygılarımla hayırlı bayramlar.
Harika yazmışsın birtanem, can Sevincim, kutlarım güne gelişini, ziyadesiyle hak ediyorsun, öyle duygu yüklü ki satırların, bunun değerini bilecek insanlar her an yaşamda karşına çıkacaktır, şu ana kadar da gereksiz zerzavatlarla kaybettiğin zamanın üstüne bir kalem çek, gün senin can kızım ..
Selam ve Saygılarımla,
çağatay
Biliyorum bu vuslat bir daha olmayacak
Kestim ümitlerimi gözlerim yaşla doldu
Yüreğimdeki yerin inan hiç dolmayacak
Söyle bu ayrılığa acep kim sebep oldu ?
yüreğimizde yeri hiç dolmayacak olana yazmışsınız belli...ancak ben yüreğimizde yeri dolmayacak çok fazla kimseyi görmedim de....
tebrik ediyorum...
Şeyda yürek tutkulu, kaldır ara tülleri
Görsen tomurcuk açan, yaprak yaprak gülleri
Çözüldüğüm sensin yar, ayıplama zülleri
Kamer ay yüzde hilal, gönlümün nazendesi
şiir bütünüyle harıkaydı bana gore ama benı en çok yaralayan bu dizeler oldu musadenızle alabılırmıyım
kutlarım şaierem sevgıler o guzel yuregınıze olsun ..mutlu bayramlar..
her ne kadar sevgili seda hanımı tanımasamda seda hanıma yazılmış güzel bir şiir dostluk adına yazılan her güzellik gibi buda çok güzel gercekten bu güzel dizelerini ve dost kalemi candan kutlarım sevgılı seda hanımın ve sevgılı mcu arkadaşımızın bayramını en içten dıleklerımle kutlarım
bakı saygımla ..
Doğru, güzel ve anlamlı yazıyorsunuz gerçekten, iyi bir kalemsiniz, bana dönüp dönmemenizi de çok önemsediğimi söyleyemeyeceğim zira bu saikle yazmıyorum, çok iyiydi yine, tebrik ederim,
Saygılarımla,
çağatay