Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

Yanlış adım atmaksa durmak iyidir bazen dost. Kutluyorum şair yüreğe selam ile...
"Bahtıma yapışmış hain bir sancı İnsanlık ağlarken gülmek ne acı Dünyanın karılmış sevgiyle harcı Gönlü gül tutmayan ser sizin olsun" Ne güzeldi her bir dizesi... Ne manidardı... İnsanlık ağlarken gülmek ne acı... Belki de doyasıya gülemeyişlerimizin sebebi budur. Kutlarım hocam.
Söyle eyy aşk!!! Mevsimlerle sözleşmen ne zaman bitecek senin? Kah yandırır, kah dondurur, kah ağlatır ve gözlere sis sis çökersin kah ise sanki hiç bir şey olmamış gibi yine yeniden dersin... Tebrik ve saygılar Sayın Uludağ.
Kanaatimce üyelerin duyarsızlığı veya aman sendeciliğinden ziyade site yöneticileri tarafından yeterli derecede duyuru yapılmamış olmasından kaynaklanıyor Antoloji-4'ün durumu. Hemen, daha ne yapalım sayfada duyurduk üyelere mesaj yazdık diye çıkışmayın lütfen. Ben kendi adıma antoloji-4 ne demektir nasıl yapılacaktır nerde basılscaktır. Kimin hangi şiiri yazısı eklenecektir. Eğer varsa kitap için alınan reklemlar hangi kurululuşlar tarafından finanse edilmektedir. Benle aynı sayfada hagi değerli yazarın yazısı yer alacaktır. Ne zaman basılacaktır nasıl dağıtılacaktır... Ve daha onlarca sorunun cevabı hakkında hiçbir bilgiye sahip değilim. Bence bu konuda en içerikli reklam sayın Çağatay Bey'in bu yazısı olmuş diye düşünüyorum. Bakın elle tutulur bir nesne olduğunu burda daha iyi hissettim. Lütfen bu konuda site yöneticileri önceki antolojilerden resimler koyarak sayfalardan örnekler göztererek falan, ne bileyim bir slayt olur ya da çekici bir resim olur birşeyler eklese ...
Bedir Savaşı’nda kahramanca vuruşur, Mâlik bin Zübeyr eliyle şehid olmuştur, O artık Cennete kanatlanan yolcudur, Selamlar olsun sana Akıl bin Bükeyr’im. SELAM OLSUN DİN İÇİN GÖZÜNÜ KIRPMADAN CANINI HAKK YOLUNA BAĞIŞLAYAN,SELAM OLSUN BU ÖNGÜ DOLU DİZELERİ YAZANA,,, SELAMLAR HOCAM KUTLUYORUM..
Bir insan yaşamı, Sn.Uludağ farkıyla dört mevsimde öylesine güzel anlatılmış ki denilecek söz bırakılmamış. Bu yaşamda aşkın öneminin ve yaşanma şeklinin önemi ve belirtilmesi de ayrı bir güzellik katmış yazıya...Baharda yeşeren umutlar, yazın kurumasa, bir yaz aşkıydı, yaz yağmuru gibiydi dedirtmese ve kışın donmasa...Sahip çıkılıp, değeri bilinse... Mükemmel bir içerik ve edebi bir yazı. Kutluyor; Selam ve saygılarımı sunuyorum.
o ihtimaller de var bana ne başkaları da yanmışsa yar kimi tercih ederse etsin bana ne benim sevdam onun mutluluğuna duadır ancak beni sevmesini dilemek bile acizliktir. bilirsin beni. gerisinden bana ne
Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşlarını ben de sizin nezdinizde bir kez daha minnet ve şükranla anıyorum.Kutlu olsun
biz olmak ve var olmak ne güzel.. coşku yarış, kıvanç beklerdim insanlar yorgun, ya da tercihleri var burada biz ve aile olduk sanırdım hiç bir girişim yarıda ve desteksiz kalmaz inşaallah Allaha emanet ederim.
gövdemde bir çınar sancısı gök gürültülü sözlerim çakıyor beynimde şimşek gibi gözlerimin sağanağında pusatsız kararlarımla yürüyorum kendi savaşıma çok derindi şiir... her ne kadar koca bir dağ olmalı dese de... kendi savaşında yürüyen... pusatsız kararlarla... suretimde esrik bir gülümsemeyle... yüreğimde bir bozkır türküsünün sustukça gözlerimizden dökülmesiyle... kırgın dallarımızın sarı hüzünlerinin hazan yaprakları gibi içimize dökülmesiyle... dilde hercai güftelerle... ruhum seninle kaplı bir hatıra defteri bu şiir sonsuza kadar kilidi olsun leyli... nefisti Seyran Hanım....
Didaktik şiirlerde üzerinize yok Çağatay Bey, Her bir dizesi, hayata dairdi, Yüreğiniz dert görmesin efendim... Sonsuz saygılarımla.
Çok güzel mesajlar vardı... Beğenerek okudum... Tebrik ederim...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK TAHİR ABİM GÜZEL ŞİİRİNİ KUTLADIM SELAMLAR
İnsan her durumda zamanı şöyle veya böyle kullanır yanlız aşıkken kontrolden çıkar nasıl geçtiği ne olduğu sağlıklı hatırlanmaz. Konuyu çok güzel gerçek bir anıyla ele almışsınız. Tebrikler emeğe, yüreğe.
SAMYELİ der bana yüksekten bakma Kaybolma rüyamdan düşümden çıkma Bırakma elimi umudu yıkma Bu canı ölümle sözlerim güzel. Nefis bir şiirdi... Ses olmak ayrı bir keyfti... Sultan'a ne desek yakışır.... Tebrik ediyorum...
ki... yine çok etkiliydi şiiriniz şimdi ... ne yazar isem yazayım buraya, beğenimi zor ifadelendirebiliyorum, ve... kutluyorum şahsınızı çokçana çokçana, Saygılarımla Aysu Hanım, çağatay
Çok vurucu ara kelime ve imgelerden tüme varan çekici bir serbest tekniğiniz var, okutturuyor kendisini zevkle, Kutlarım Şahsınızı, Saygılarımla, çağatay
kulaga küpe yapılması gereken ders alınası dizelerdi yine eli hamur yugurmayandan elbette ki ekmek umulmaz. güzeldi sayın Çağatay kutlarım efendim ilhamınız bol bayramınız mübarek olsun.
Şiirden öte fevkalade bilgilendirici bir tasavvufi manzumeydi sayfanızdan okuduğum, İnci tanesi gibi emek emek yazmışsınız onca hece, kafiye ve redifi, Kutlarım Şahsınızı, Saygılarımla, çağatay
Aşkı yaşarken zaman kavramı yoktur içimde. yeter ki aşkı bulalım diyesim geldi güzel bir deneme sirayet etmiş kaleminizden kutlarım