Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

Samimiyet ana acıdır Lakin ezelin tacıdır Dürüstlük ilişkinin haccıdır Önce tavaf et erdemlere Sonra gel İster Mevlanalı İster Veyselli bundan da açık yazılmazdı sanırım,espri yönleri beni zaten bitirdi, welcome ve agop'un dedikleri... gitsin hak edene...bende çok deli fişeğimdir bakmayın fotoda ki tebessüme, insanları anlamak o kadar zorlaştı ki...eskiden insanların gözlerinden , yüz ifadelerinden anlaşılırdı...karakter çözümü, oysa şimdi !! melek yüzlü şeytanlar kaynıyor dünya... çok anlamlıydı, beğenimle okudum üstadım...saygılarımla
mutluluğun resmini Abidin Dino çizmedi ise eğer Himmet Aygüt yazmış ne güzel sağlıcakla kalın
Teknik İnceleme: Kırkı Farkı Derki Çarkı Erki Barkı Gördüğünüz üzere ayaklardaki kafiyeler uyumlu nizamlı ve hepsi tekniğine uygun olarak şairimizce düşünülerek yapılmış. a............................ durak z.k b.............................şarkı z.k a...................varak varak z.k b.............................kırkı c..................gecesin tam.k c..................hecesin tam k. c..................yücesin tam k. sinler redif b.....................farkı ..............alan alan ve alan yazılışları aynı anlamları farklı kelimeler cinaslı kafiye ..............alan* ............. yalan --- tunç kafiye ............ derki ....................... yunar mıyım? z.k .......................yanar mıyım? z.k ......................konar mıyım? z.k mıyımlar redif ............
uyanınca başlar yalnızlığımız * müzik ve sonra sesiniz büyülendim sevgimle hep
mutluluk bu şiirde kelime oyunu değilse :) yalancı şair her şey yürekten tebriklerim ve saygımla hep
türkü neden göze yakıştırılır yüreği ozanım hayatın en çok acısına dokunmasından mı sesle şaha kalkmasından mı ruhun tebriklerim güzel hece numunesine selamlarımla
O kadar güzel bir yazı okudum ki, ben duygusal bir ınsanım okudum yaşlarıma hakim olamadım. Zaten bütün şehit cenazelerinde aglıyorum. Bu kadar güzel, bu kadar vatan sever bir yüreğe tebriklerimi iletiyorum ve yürekten kutluyorum. Böyle kalemlere böyle gençlere çok ama çok ıhtiyacımız var. ben buşra hanımı yürekten kutluyorum fovarilerime alıyorum izninizle ve güzel yazılarınızı bekliyorum. saygılarımı ve tebriklerimi bırakıyorum..
Mevlana dediniz ya yandı ciğerimin bir yanı. Bu erdemi imleyen kıymetli şiirinizi yüreğimin en üst köşesine astım bilesiniz. Samimiyet en başat özelliğimiz olmalı elbette.Dürüstlük hele ki en başta. Yine muhteşemdi saygıdeğer ustam.Engin yüreğinz dehlizlerinde insana dair güzellikleri okumak, onlara tutunmak almamız gereken payeyi almak gerçekten çok güzeldi.En kalbi saygı ve selam ile.
Değerli Gülsen Kardeşim, Yine güzel bir hece şiirine imzanızı atmışsınız. Ancak, Aynı tarz kafiyeli şiirler bir gün şiirlerinizi monoton hale getirebilir. Biraz da düz, çapraz ya da sarmal kafiyeli şiirlerle ilgili çalışmalar yaparsanız şiirlerinizi monotonluktan kurtarabilirsiniz. Hatta konu olarak da sadece platonik aşk ve hüzün dile getirmekten çok faklı konularda da kurgulamalarınız olursa, zevkle takip ederiz değerli kardeşim. Bütün bunları şiirlerinizi olumsuz olarak gördüğüm için değil, daha güzele ulaşabilmeniz için. Ne olur beni yanlış anlamayın. İlhamlarınız daim olsun. Selam ve sevgilerimle. Ömer Öner
birileri konuşsa diğerleri susuyor başları önde taşmaz oldu sevgiler sel olup yürek yürek solarken gülün rengi bu lacivert gecede Çok anlamlı dizeler bir kaç farklı anlam çıkartılabilir aslında, sevgi baabında mesela; ne yazıkkı sevgilerde sel olma faslı kapandı...hep bir yüzeysellik önplan da... yada politik yönü alalım ele,ne kadar uygun yukarıdaki cümleler...varolun siz...yüreğinize sağlık sevgili şairem...sevgilerimle...
Efendim elbet ziyadesiyle anlamlı bir içeriğe sahip şiirinizi mana bağlamında, yeteri açıklıkta ve takdire şayan nitelikte yazmışsınız zaten üzerine edecek lafım yok, beğinimden başkaca. Asıl üzerinde durmak istediğim görsel anlamda da ne denli gelişkin ince bir zevke sahip olduğunuza dair, her ikisi de ayrı ayrı pek hoş kaçmayacak türden renkler bir arada kullanılınca ne güzel bir uyum ortaya çıkmış, inanınız hayran oldum, hele resim ve toplam fontu tamamlayıcılığı çok çok daha güzel olmuş. Edebi yönünüz malum bilindik kalitede zaten, hacet yok ki, tanımlamaya. Ama bu görsellik zevki de ap ayrı bir tat. Çok çok beğendim. Saygılarımla, çağatay
Evet Özge Hanım, nitelikli bir düşünsel üretim olmuş, sizin de belirttiğiniz üzere tarihin tamamı neredeyse psikosomatik semptomların algılanması, yansıması ve tanımlanması gibi kavramların araştırılıp analiz edilmesiyle vücuda getirilmeye çalışılmış pek çok teoriyle doludur. Ben de lise çağlarımda psikoloji bilimi ile psikiyatri bilimi arasındaki farklılıkları çok merak eder idim. Çok kısaca ifade etmek gerekirse pek çoğumuzun bilebileceği üzere psikiyatri bir tıp ana bilimi alt disiplinidir, ölçümlenebilir fiziksel veriler üzerine kuruludur, psikoloji ise bunun ölçülemeyen yani rasyonel olmayan irrasyonel çıktıları ile kısaca ruh ile, kısaca karakteristik dışa vurumlar ile ilgilenir. Elbet bunca sığ değil tanımlama ama ana başlıklar bundan ibaret. Böyle ikili ama aynı amaca yönelik bir bölünmenin tek hedefi ise sizin ısrarla ve doğru olarak üzerinde durduğunuz insan karakterinin analizi, fiziksel belirtileri, ölçülebilir yönleri gibi artı gerçekten fevkalade soyut olan ve insandan i...
incilus hehe :):) Delirtti he Temel onları Güzel bir paylaşımdı Gülümsettiiniz teşekkürler Saygı ve sevgiler
Evet şiir gülümsetirken, şarkı da coşturdu adeta... Ne olursa olsun gülmeyi unutmamalı insan Gülümseyen ve gülümseten şaire, kucak dolusu sevgiler ve tebrikler o halde Saygılarımla
Ses şiir ve fon.. Kısa ve anlamlı dizelerdi Yalnızlık... Saygı ve Sevgilerimle efendim, tebrikler
Ne demek inanmak ? Ne demektir aşk ...Neden hep gönüller aynı yaralı kanar neden özlem neden aldanış neden neden ...hiç bir şiir içten bir mutluluğu yazmaz, neden hep karanlık ışıklar küskün bakar asil seven yüreklere... doyumsuzdur sn.Önder.Her zaman ki gibi kelimelerin seçkin sesinde anlamın derinlerine bandık bu güzel eserinizle yine. yüreğinize ışık ışık mutlulukların şiir kere değdiği, özlemlerin kanamadığı, vuslatların düğün günü ilan edilen gün doğumları diliyorum. kalbi selam ve kıyısız saygım ile.
Sabırsızlığım daha da arttı şimdi konuşabilecek mi gerçekten :( Çabuk yaz Sevinç çabuk ! Bu arada senin evlendiğinde evini hayal eder gibiyim ... Duvarlar fil dişi, oturma grubu mor, tüller lilalı morlu, mor çiçekler vs :) Çok mu seviyon kız harbi :) Hadi bekliyoruz 3. kısmı ... Tebriklerimle
Arkadaş ismi altında, en insancıl nitelikleri şair ruhundan beslenen asaletle dizelere döken yüreğin en başta bir insanda olması gerekenlerin altını kırmızı çizgiyle çizdiği etkili karakterli bir eserdi okuduğum. Dilerim herkes okur bu ders niteliğindeki, insanda olması gereken en başat özelliklerin vurgulandığı değeri. Yetkinliğinize, ustalığınıza ve şair misyonunu en güzele işleyen gönlünüze bin selam ve minnet ile saygılarımı gönderdim kalben.
Gözlerinin menzilinde yanmak ne kuvvetli bir ifade Üstat, hele ki iklim açılışını yarin tebessümüne endekslemek ve nedenlemek nasıl doygun bir final taa en sondan Nar-ı lal' a anlamın en bütününü katarak, Kutladım Üstadım haddimce, Saygılarımla, çağatay
Çoook ama çoook içili bir şiir idi, iç benlik ile konuşmada tasvirler ziyadesiyle anlamlı ve derindi, müzik süper bir uyum sağlamış şiirin ruhuna, Kutlarım Şahsınızı, Saygılarımla çağatay