Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

bir acı ve bu acının yakıcılığını böylesi bir şiirde yüreklere kazımışken, ki bu ülke ki bu mazlum ve masum ülke bunun ne öncesi ve nede sonrasını asla ve asla haketmemişken ki Türkü Kürdü kaybeden hep biz, kaybedilen hep bizim canımızken, o resimde yatanlardan biri de ben, ve elbet herkesden daha masum gülen olarak, yaşasın istiyorum tüm çocuklar, yaşasın ne kan ne de üstümüzde oynanan oyunların karanlığına teslim edilmeden, yaşasınlar ve asla ölmesinler... canımı çok yaktı resim ve hep de yakıyor zaten... saygımla.
Çok ağır ve içli bir ağıt görünümündeydi şiiriniz, böylesine acı bir temayı ustaca kaleme almaya " güzel " sözünü kullanamıyor insan meselenin sosyalliği ve yarası itibariyle. Resim ve fon daha bir artırıyor farkındalığı. Sorumlu, duyarlı, vatanperver ve en önemlisi elbet HAKKA TESLİM YÜREĞİNİZE SAĞLIK, saygılarımla çağatay
İçinizi en iyi bilenle hasbihaliniz bir hayli anlamlıydı... ''Akıl, akıl olsaydı ismi gönül olurdu; Gönül gönlü bulsaydı bozkırlar gül olurdu.'' Suç akılda değerli şairim..:) Kalbi her daim temiz tutmalı ve uzak tutmalı bu akıldan... Tebriklerim çokça gelsin...
Sorarlar şaire,her şiir şairin ölümüyle başlar,ve mısraların üzerine bir sevgili toprak atar...Bazen ifrit saatler yaşarsın ruhun bulanık sularda yüzer her şey karamsar bir duyguyu yaşatır an an.İstersin ki bu vakit hiç yaşanmamış olsun bir an önce bitsin kurtulayım der ve bu duyguların içinde firar etmek ister vakit.Akıl karamsar düşüncelere sırnaşır pırıl pırıl parlayan güneş geceye çevirir bütün gündüzleri.Çığlık çığlık saatler sarar her yanı bitmek bilmeyen şimdi;oku, aşkın beni derinden vururken ok'u beni sana kalbeyleyenin adıyla oku oku oku okuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...... kutlarım şairem söyletti şiriiniz
uçurumuna düştüğüm gözlerin izini sürerken ömrümün ellerinde duygularımın lekesi cinayet mahalline dönen katiller gibisin emin ol ki öldüm Duygulu ve naif yürekten dökülen duygulu dizeler günün seçkisine ne kadar da yakışmış. Keman taksimi eşliğinde okumak güzeldi. Çok beğendim. Kutluyorum.Başarınız daim olsun.
Yalanları şer bildim gördükçe doğruları Kınadım yanlışlara meyleden gönülleri Düzeltmek istedikçe görünen eğrileri Durduk yerde can sıktı yalan dolu dilleri Anladım ki bir değil insan denen mahlukat Bazıları gereksiz veriyorken zayiat Çok güzel mesajlar veren duygular dökülmüş kaleminizden. Çok beğendim arkadaşım. İlhamınız hiç eksilmesin. Fon müziği ve fon resmi de çok yakışmış şiire. Selam sevgiler.
Emek verilmiş bir şiirdi Serap Bacım. Büyük bir haz duyarak şiirinizi okudum. İlhamlarınız daim olsun. Selam ve sevgilerimle. Ömer Öner
Merhabalar tekrar Sayın Fedai Üstat, Saygıdeğer Hocam Hanımefendiyi bir nebze tanıdığım içim yorumuma devam etmek istiyorum, kendi sayfasına da kısmen yazdım. Şahsınızı eleştirmek benim açımdan abes ile iştigal olur zira konuya taraf değilim ancak tek bir hususu tüm iyi niyetimle belirtmeliyim ki bunu siz de yazınızda kabul etmişsiniz ; her koşul altında yazılarımıza sıcak bir merhaba ya da hoş geldiniz gibi ifadelerle başlamanın yazının müteakip bölümlerine bakışta fevkalade belirleyici olduğu kanaatindeyim ama bu hatayı sıklıkla ben de yapıyorum, insanız sonuçta. Hocam açısından da kendilerinin derin hoşgörüsüne ve affına sığınarak belirtmek istiyorum ki engelleme gerçekten ağır olmuş fakat kendilerinin o anki halet-i ruhiyeleri ve bir kuru merhaba demeden sehven başlamış olmanız da bu sonuca yol açmış olabilir, zira yorumunuzun tamamına hakim olan üslup benim sizin her yazınızda gördüğüm düzeylilikte ve efendilikle adab-ı muaşeret çerçevesinde kaleme alınmış. Ben ne ombusman'ım ne d...
"her şiir şairin ölümüyle başlar ve mısraların üzerine bir sevgili toprak atar..." Mısralarınızın arasında sıkışıp toprağınıza karıştık sanki...Tebrikler, mükemmeldi.
Kızıyorum ama bu Süheyl'e Lemide hanım bazen bir kaç gün ara veriyorsunuz, şimdi öğreniyoruz o aralar ne yaptığınızı ve kimi aradığınızı , göremiyoruz sizi, Süheyl'i görürsem haber veririm size ayrıca kendisine sorarım size bulmuş mu ? : )) Çok ağır ve zarif bir şiir idi efendim mısralarınızdan okuduğum, inanınız şıkır şıkır letafet akıyor her daim olduğunca kaleminizden, fon ve renk uyumu da fevkalade olmuş, ayrıntı gibi gözükmekle birlikte bence şiirin toplam kalitesi üzerinde çokçana etkili, önceden hoş bir filtre ve gözlük veriyor insanın perspektifine, neyi nasıl anlayacağı ve yorumlayacağına dair. Çiçekler, kentler, kapısızlıklar arasında ben de çatkapı dolaştım her kelimenizde, çok narin, çok duygusal idi Saygılarılma, çağatay
Üstat kendimi Bektaşi sofrasında hissettim okurken şiirinizi, felsefi bir manzumeydi benim nazarımda, Saygılarımla çağatay
Offff ya Sayın Üstadım, harbiden tam offff yaaa... Suzan Hocam bana sorsaydı ki söz gelimi " çağatay kısa süredeki intiban nedir, bu sitede yorumlar nasıldır, en düzeyli yaklaşan arkadaşlarımız kimlerdir vs. " gibi, inanınız sayacağım bir kaç isim arasında şahsınız mutlaka ama mutlaka yer alırdınız, aynı şekilde siz bana sorsaydınız " yeni gelen arkadaşlar arasında tanıdığınız ve özellikle yorum konusunda güçlü isimler var mı " diye, sayacağım ilk isimlerden birisi ve belki de ilki Sayın Suzan Hocam olurdu, ne büyük bir talihsizliktir bu, muhtemelen bioritm zamanlamasında bir uyuşmazlık oldu, ben bu husustaki yorumumu kısaca geçiştiremem, müteakiben derli toplu hemen tekrar yazacağım Fedai Bey, bir an önce bir kaç satır yazıp mudahil olmak istedim iyi niyetle, yazacağım tekrar. Yazınızın içeriğine gelince hiç tereddütsüz HER KELİMESİNİN ALTINA İMZAMI ATARIM, sizin böyle bir desteğe gereksiniminiz zinhar yok, ama belirteyim istedim SİZİNLE BİREBİR PARALEL DÜŞÜNÜYORUM. ...
Amma sen de her içeni kafir belleme Atatürkümüzü dinsizlikle mimleme Başı açığı zilli olarak fişleme Ne güzel yazmışsınız çok beğendim şiirin mesaj vermek istediği duyguyu. Din iman insanın içinde gizlidir. Onu Allahtan başka kimse bilmez. İnsanları yanlış yere yargılamak suçların en büyüğüdür. Kutluyorum gerçekleri yazan güçlü kaleminizi.
Muhteşem bir müzik,beni benden alıp İlahım,Yüce Allah'ımın semalarına yükselmiş hissedecek kadar etkiledi ve şiiri unuttum:))Allah Kendiyle konuşanları sever ve böyle şiirleştirerek konuşanları dinleyenler de sever...Muhabbetiniz her daim koyu olsun inşallah!VE çook güzel bir şiir,yazanın yüreğine sağlık:))Baki selamlar..
Ne desem bilemiyorum. Sadece geç okuduğuma yandım. Yüreğime sağlık. sevgiler...
Cinas ve teşbih sanatının biribiriyle yarıştığı, diğergamlığın şelale olup aktığı, gönül selinin ego setlerini tar-ü-mar ettiği manidar şiir için tebrikler, selam, sevgi ve saygılar.
İşte sevda öyle birşeyki ; Ona yürürken ne doğan güneş ne gece yıldızlar nede dolun ay yürüyüşlerini hiç bozmadılar Derindi Güzeldi Tebrikler efndm Dostlukla.....
Koltuğu boş bırakırsan herkes oturur,istersen dene,koy kapının ağzına bir koltuk gör. Aynen,doğru söze ne denir.
Kutluyorum tebrik diyorum. Güne o kadar yakışmışki , bu kadar güzel bir anlatım olabilirç Çok çok teşekkiler kaleminize ve sizlere saglık drslerle dolu kısralar. Kutlarım hocam.
ruhsuz mermerlerin altında yatan gül dalına su ister tebriklerimle