Yurdum insanı ve onun özeti olan istanbul. Ne kadar başkaymış, başkasıymış gibi yaşanıyor olsada bir Türk mayası kabartmış hamuru lezzeti farkediliyor hemen.
Tebrikler emeğine, yüreğine.
haklı olarak güne düşen bu güzel şiiri ve güçlü kalemi tebrik ediyorum..
sevda üzerine yazılmış 14 heceli uyak ve ayakları yerli yerinde bizlerede tebrik etmek düşer selam ve muhabbetlerimle...
Ulen kız ne iyi ettim de
Seni kendime eş ettim
Hayat boyu her şeyin içine ettim
Amma velakin
Bunu çok iyi ettim be
Allahım etmesin seni
Canımdan eksik.
________________________________İşte mesele evlendikten sonra ve dahi yıllar yıllar sonra insan eşine bunları yazıyorsa saygı duyulur... Romantik parçanın arkasında şiiri okumak keyifti... İçten sevgi dolu harika yürek sesiydi satırlar... Alkışla da sonlandırılmış, biz de alkış tutuyoruz... Allah nazarlardan saklasın...
================================== e d i b / a h m e t
Ağlayan gözlere
Gönül gözü de açık
Neye ağladıkları belli
Kime yandıkları da
Yanlarında olmak
Saçlarını okşamak
Teselli etmek çok kolay onları
Ama ya suskunlar !
Ahhhh şehir !
Hep kapalı mı ışıkların ?
Hiç duymaz mısın çığlıkları ?
Görmez misin asıl yananları ?
Zehri içine akıtanları ?
Güçlüyüm diyerek susanları ?
Neden susuyorsunuz ? '
Diyeceksin ama
Sağır olmaktan
Sende yaşayan çok canların
Sonu olmaktan
Yapayalnız kalmaktan
Korkuyorsun değil mi
öyle bir kalem ki düğümlendi boğazımda..
bence şehrin suskunluğuda bundan olsa gerek
yüreğine sağlık..
saygı ve sevgiyle.
canım safiyem şiirin sabah sabah beni öyle duygulandırdıki yorumunla çok daha güzeldi
sesini duyduğumda nedense eski türk filmleri geliyor
Ey uğrunda aylarca kanlı yaşlar döktüğüm
Ah ettikçe göğsümden ciğerimi söktüğüm
Şu gencecik yaşımda hasretinden çöktüğüm
Küllerimi semaya nasıl eker gidersin
teprikler canısım
Sayende harabede kırık kerpiç gibiyim
Yol üstünde kurumuş koca ardıç gibiyim
Bir damla suya hasret yıkık sarnıç gibiyim
Sen ki yaban ellere nasıl akar gidersin
sesiyle de renk kattığın şiirin en güzel yanı bu seri ile duygusu yoğun bir limana sığındı şiirler
nasıl gider nasıl böyle acımasız bilmiyorum ama zordur böyle gidişler her aim
kutlarım
Çekip gitmeler,
Öyle sorgusuz- sualsiz, habersiz gitmeler !
Nereye kadar ?
İyi, git gitmesine de
arkada bırakıp gittiğini neden düşünmezsin be vicdansız ?
Kalan seni mi düşünsün, sevdiğine mi yansın,
Döküp saçtığın, kırıp döktüğün kalp parçalarını mı toplasın ardın sıra !..
İyi, git gitmesine de
niçin gittiğini neden söylemezsin, hatalarım mı vardı, yanlışım, günahım mı vardı ?
Yok sa...Yoksa bir başka sevdiğimi mi vardı, anlamadın/ yoksa sevmedin mi beni ?..
Önce çiçek açtı şiir, tomurcuk oldu, şimdi de meyveye döndü şiir ...
Yani Değerli şair Safiya Samyeli'nin çok kısa sürede şiirde aldığı bu başarılı yol ve ürettiği kaliteli şiir.
Serbestse serbest, haceyse hece ...
Tuttuğunu koparan, her sözcükten şiir üretebilen bir ustalık..
Kutluyorum şair ...
Ülkemizin manzarasını çok etkili bir üslupla kaleme almışsınız.Yüreklerin çaresiz, boyunların bükük kalmaması dileğiyle hislerimize tercüman olduğunuz için size teşekkür eder, selam ve sevgilerimi sunarım efendim. İlhamlarınız daim olsun. Ömer Öner
Bu vesile ilede sayfaya giriş yapmış oldunuz. Zaten okuduğunuzun hakkını teslim eder bir yanınız var. Romanı okumada da bu öne çıkmış. İnsan bazan okur, anlar ama anlatamaz ama siz çok yönlü kavrama kabiliyetinizle de anlatma ustalığını gsöteriyorsunuz.
Tebrikler emeğe, yüeğe.
"Serinden " kelimesi , birinci manası ile "başından" , ikinci manası ile "serin" anlamını vermektedir.
"Gülle vur" , gülle ve gül ile şeklinde de görüldüğü gibi tevriye sanatına dair hoş örneklerdir.
Duygu cuş u huruşa kalkmış yine milli kalıp içinde .
Sıradan iki kelimeye bakım sadece . Ama şiirini okudum , okumakla kalmadım, büyülendim.
Sonsuz sevgilerimle .
Kutluyorum.
Keremden çoktur yarem
Sensin tek çarem
Şu canımı senin için
Vermek ister deli gönül
türkü pınarından bir bardak yanık sevda doldurulmuştu sanki...
tebriklerimle güzel şiire...
Fevkalade mutedil, ilahi sağduyu muvacehesinde bir şiir okudum sayfanızdan, had safhada etkilendim, yaramız dağlandı, isyanlar, ağıtlar, delicesine çağlayan düşünceler, kinler, nefretler dile ve dahi beynime kadar geldi de kaldı orada " Rabbimin Hikmetinden Sual Olunmaz " diye, dinimin esası, imanımın temeli kayıtsız şartsız sorgusuz sualsiz O'na kulluk olduğu için.
Amma yürek dayanmıyor Şaire Hanımefendi, kanımız durmuyor yerinde, yetimler, analar, babalar gitmiyor gözlerimizin önünden, ya sabır, ya sabır diyoruz elbet,
Rabbim gidişatı hayırlara vesile etsin.
Saygılarımla Efendim,
Kutlarım eserinizi haddimce,
çağatay.
Unutmak için başka kapıları çalmak... Aslında sonuç hep fiyasko oluyor... Acılarla yüzleşmek şart...
Hayatın finali mi, aşkın finali mi bu...
Sonlara ulaşmayalım her anımız başlangıç olsun mutluluklara...
Saygılar...
Bir değil beş görüş görmek ne kadar güzel.
Herkesin ilgi alanı farklı ama bir kitapta buluşabiliyorlar.
Farkettim ki benim gibi mekan tanıtımlarını sevenler çokmuş.
Yazarın yazılarını tanıyor olmanız dezavantaj olmuş sanırım.
En güzeli,tanımayan kişilerin görüşlerine de yer vermeniz.
Güzel bir tanıtım olmuş,tebrikler...
Yazarımıza da başarılar diliyorum.
Sevgilerimle...
Adeta mısralarla çizilmiş bir resim gibi idi şiir.
Okurken canlandırıyorsunuz gözünüzde.
Bir anlık şimşek çakması
o anlık yayılan ışıkta beliren bir silüet
ve ardından o na yazılmış mısralar hissi var şiirde.
Kutlarım bu güzel şiirinizi saygımla...
Ben gündüze geceyi ilmek ilmek eklerken
Derdimi sigaramın dumanına yüklerken
Sanki oruçlu gibi iftar vakti beklerken
Sen üç günde sevdamdan nasıl bıkar gidersin
kutlarım...
şiirlerinizdeki sıcaklık hep hissettiriyor kendini.
günün seçkisine tebriklerimle...
kaleminiz daim olsun safiye hanım...
Abla bu nasıl derin bir şiirdi böyle.... İlk nefisti... Her zamankinden farklıydı...
Çok derin ve onikiden vururcasınaydı...
Hissettirdi... Çok şey söylemek isterdim ama şiirin önüne geçemez... En iyi bu şiir anlatmış aslında bizi..
Çok tebrik ediyorum hem bu günün hem de benim günümün şiirini...
Hürmetler...
Desen ki gidiyorum çevirmezdim yolundan
Arsız kediler gibi tutunmazdım kolundan
Ayırmazdım ki seni goncalar dan gülünden
Böyle sessiz sedasız nasıl çeker gidersin
Hüzün doluydu safiye hanımcığım ama harika bir heceydi...
Gönül dolusu tebriklerimle sevgimlde...
nostalji eserle şiiriniz yeniden can bulmuş tavsiye edebileceğim mükemmel çalışmalardan biri diyorum...teprikler.AYAKTA ALKIŞLIYORUM..emeği geçenlere yürekten teşekkürlerr.selam ve saygılarımla..
Canım Sevgili Güler Hanımcığım, semanın kapılarının sonuna kadar açıldığı, rahmetin sağanak sağanak yağdığı bu mübarek gecelere ermenin mutluğunu, içindeki ilahi aşkı anlatan en nadide inci taneleri gibi dizdigin dizelerini ürpertiler içinde okudum. ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞİMDEN.