.
 
— Aloo, Necmi buldum, bulduuumm!

— Neyi buldun Ekrem?

— Yazacağım Yazı’nın konusunu.

— Neymiş peki?

— “Aborjin’lerin Dini Bayramları.” Yoksa “Resmi Bayramları” mı desem?

— Nerden bulursun böyle konuları bilmem ki. Kesinlikle tutmaz.

— Ne biliyorsun tutmayacağını birader, hemen kestirip atıyorsun. Konu özgün olmalı. Bak göreceksin bu defa 15.000’i patlatacağım, en az 2.000 tane de yorum bekliyorum...

— Geçen sefer de tutmayacağını söylemiştim. “Çöl Aslanlarının Avlanma Mevsimindeki Davranışlarının Psikolojik Yönden İrdelenmesi” peh. Yazının uzunluğu 64 sayfa, başlığı bile nerdeyse 1 sayfa. Toplam 5 kişi okumuştu.

— O “5” te bir yanlışlık var demiştim, aslında “5.000” ama sayaç sıfırları göstermiyor. Hem 5 kişi de olsa sindire sindire okumuşlardır.

— Kimse de yanlışlık yok da sen de mi var, 5 kişi okumuş işte. 64 sayfalık yazı da iyi siner ha. Sana kaç defa söyledim Muzaffer Bey’in yazdıklarını bir oku diye. Adam defalarca konuyla ilgili yazdı, okusan sana çok faydası olacaktı.

— Sen okudun da n’oldu? Hatta onları okuduktan sonra bir de şiir yazmıştın “Tendürek Dağındaki Işık”, Ağrı Dağı bile değil heh he.

— Olsun, ışık var ben de, o şiiri tam 178 kişi okudu n’aber!..

— Bak işte, hep söylüyorum o sayaç yanlış sayıyor diye, o şiirde de fazla sayma var.

— Neyse sen ne istiyorsan onu yaz birader, ben de Site’ye yeni YAZI yazacağım daha. Hadi sana iyi şanslar.

— Teşekkürler, sana da birader. Ben de üzerinde bir iki rötuş yapıp yayınlayacağım. Görüşürüz. Yaşasın Aborjinler…

* * *

Suat ZOBU
 
.
( Çok Okunan Yazı Yazmak - Yaşasın Aborjinler başlıklı yazı Suat Zobu tarafından 13.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu