"pantolonsuz kara basan çocuklar gördüm sonra tırnakları sökülen kadınlar ve kar altında gezinen hayatlar. ağladı(m)(k)"
göz çukurlarımda geziniyor, acısını arayan milyonlarca sözcük durgun ve sessiz kana kalıyorum atlasını şaşırdığım boşlukta daha fazla sallanmak istiyorum mesela bir ipin ucunda, aklımın bağdaş kurduğu çocuk salıncağında. adını her sakladığmda ancak bu kadar derinleşirdi içimdeki yara
aras ın yorgun yüzüne çarpıp tüm küskünlüğümü ıslak dilini anıyorum beni de seni de ağlatan serçelerin şarkılarını duyuyorum üstüme devirdiğin karanlığına küfürler savurup gün yüzünü koynuma alıyorum.
ay çıplıklığımla alay ediyor tam göğsüme bakışlarını fırlatıyor seni ellerinden tutup dizlerimin önüne seriyor sonra da bir kuş gibi göğe yükseliyor
sarı saçlarının tekürürü olmayı diliyorum yalnızlığımın en bakir saatinde çıplak ayaklarınla bastığın ıslak kum tanelerinden biri, yüzünü yıkadığın su ya da ille de öleceksek tabutundaki çivi.
geberen bir düşle gecelere gebe kalmaktan korktum sesimdeki duman ve soğuk serimde aşk ve acı yağmur düşkünü kurak kentlerin sancılı yalnızlığı yağmurluk giymek ve bir şehri sen yüzünden terketmek hangi masaldan dökülüyor bu saçmalıklar.
üşümemek için düşündüm istanbul u , önsözlerini ve ünsüzlerini karanlık bir köşede öpüşen fahişeyi güzeldi
is ve kömür dumanlarıyla boyanan şehir neyse akşam üstü pencereden bakınca gördüğüm şey de oydu karanlık ılık ılık damlıyordu içime bin defa bozduğum yemini ve seni ve beni yüreğime alıp usulca saklıyorum bizi. kimse görmesin kimse sevmesin kimse ...
bulutlar ayaklarımın altında tozlu şehirlerin hemen etrafında ölüm bir kara tahta kadar yakında ecel senin avuçlarında ?
( Yüzümdeki Boşluğun Odaları başlıklı yazı Deniz Pınar tarafından 15.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.