Sevgili!

Delisin deli!

Hem de zırdeli!

Kulakların da küpeli…

Bir saldırı hazırlığındaymışsın sevgili! Aşkıma kastedecekmişsin, et! Ben zaten senden gelen her acının tiryakisi olmuşum. Bir de canımı alacaksın, al! Bekleme bir saniye! Lütfen, canımı kırpmadan veririm sana, gözümü değil!

Sen kırpmadan vurabilir misin gözlerini, beni!

Çarpık cümlelerle daha tesirli olmak, daha farklı görünmek ve daha esrarengiz takılmak istiyorum.

Kıyacakmışsın canıma, kıy! Hem sen kasap mısın?

Aklın varsa yaparsın bunu! Yoksa naparsın?

Kaçar mısın aklımdan, çıkar mısın aşkımdan?

Mala gelen cana gelsin bari. Dünya malımsın diyeyim. Tarizime dokunma sakın! Lafımı evirip çevirme! Direkt sokuyorum lafı. Üzerine de yersin yulafı. Afiyet olsun diyorum. Diziyorum kat kat rafı. Döşüyorum her lafı.  Bu sende zafiyet yaratmasın. Ne yapayım budur eldeki tek marifet!

Sen de bunu anla bir zahmet!

Kalbimi fethet.

Ben hazırım yeter ki gel. Topunla tüfeğinle gel! Tekmil ordunla gel! Sözünle özünle gel! Küfrünle, hükmünle gel! Tek aşkıma dokunma sakın! Gözlerini kırpmadan vurabilirsin gözlerimi! Sözlerini çekinmeden isabet ettirebilirsin yüreğime. Çatık kaşlarına hedef olabilir canım. Sitem mermilerini taramalı tüfek gibi saçabilirsin üzerime. Kin bombalarını atabilirsin istediğin kadar. Sinir bozucu kimyasallarını kullanabilirsin hürce bana.  Aşkıma dokunma tek!

Aşkıma dokunma tek!

Sana karışma!

Sakın dokunma kendine!

Sonra sustu sevgili.

Deli sevgili.

Zırdeli sevgili.

Kulakları küpeli sevgili.

O deli sevgili ne de akıllı konuşurmuş meğer!

Ne de zor sorular sorarmış meğer.

-İnsan neden ölmek istesin ki? diye bir sordu cevap beklemeksizin.

-Yaşadığı için, dedim.

-Ben çok istedim ölmeyi. diye devam etti muhatap olduğum.

-Ölüm yakışmaz sana yaşamak uyar sana. dedim akilane bir şekilde.

-En son avucumdaki ölümü çağrıştıran haplara baktığımda o haplar annemin gözleri oldu sanki bana öyle göründü ve sonra... diye yazdı.

               Ya işte hayat böyledir gülüm ölümün kapısına kadar gelirsin sonra karşına yaşama dair seni bağlayan bir değer çıkar, kalırsın öylece!

               Hayat budur işte!

               Bir de kalkmış canıma kastediyorsun!

               Tetikteyken ellerin gözlerim kalbine gelmedi mi?

Namlunun ucundayken canım seni aşk tutmadı mı?

Canım elindeyken bir kuş gibi salmak içinden gelmedi mi?

 

Canım bu gece terki âlem etmek istiyor.

Canım gitmek istiyor artık.

Canım çıkmak istiyor.

Canım bitiyor.

Olmadığın yerde nefes tüketmek anlamsız geliyor.

Bakmak körlük gibi geliyor

Yaşamak ölüm gibi geliyor.

 Beni sen bulaştırdın bu aşka!

Azrail’im olursun inşallah!


 

 

 

( Beni Sen Bulaştırdın Bu Aşka başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 24.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.