Gidiyorsun, gözlerinde iki damla yaş ve hayalim kaldı.

Gidiyorsun kalbinde ben ve hayatımız ve hayallerimiz kaldı.

Gidiyorsun ellerinde ellerimin izi kalemlerle yazdığım mektupların izi kaldı.

Gidiyorsun, saçında kalbimde süzülen aşkımın kokusu kaldı.

Gidiyorsun, kulağına sevgi ile fısıldadığım canım benim sözleri kaldı.

Gidiyorsun, yanaklarına kondurduğum aşk dolu buselerim kaldı.

Gidiyorsun, kirpiklerinde beraberce ağladığımız ızdırap dolu akan gözyaşlarının izi kaldı.

Gidiyorsun, kalbinde ben ve sen ve aşkımız ve yuvamızın ışıltıları kaldı.

Gidiyorsun ama ben varım, gidiyorsan bırakta öyle git.

Gidiyorsun, yalnızlığı bırakta git.

Gidiyorsun özlemi bırakta git.

Gidiyorsun hayatı ve yaşamı bırakta git

Bırakamıyorsan sen ve ben yaşayamayız canım benim.

Gel beraberce gönül dolu aşk sayfamızı yeniden açalım

Unutalım benlik kavgasını beraberce bir olalım

Tek beden tek sevgi ve aşk yumağı olalım.

( Gidiyorsun başlıklı yazı kul mehmet tarafından 4/11/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.