8.Unutmayın birlikte yaşadığınız her hatıranızı hatırlatmak onu mutlu etmeyebilir.

“Hatırlar mısın Eyüp, hani bir keresinde annemde bizimle gelmişti ya tatile.”

9. Yaptığınız işten pişman olduğunuzu hissettirmeyin, ‘keşke’yi az kullanın, ‘iyi ki de’yi çok.

“İyi ki de küçük bir kaçamak yapmışım, senin değerini şimdi daha iyi anladım!”

“!”

10.Anlatmak istediğini doğru anlayın.

“Demek annen bana selam gönderdi, O bana durup dururken selam göndermezdi ya, hadi hayırlısı…”

11.Boş zamanlarınızı gerçekten boş geçirmeyin, öyle şeyler yapın ki size bir kez daha âşık olsun.

“Benimki sürekli kitap okuyorum zannediyor. O geleceği zaman masaya koyuyorum da…”

12.Sabahları öperek uyandırın.

“Her sabah sülük gibi yapışmandan bıktım.”

13.Sevincine ortak olun.

“Alt tarafı bir şef olmuşsun! Ne şımarıp duruyorsun.”

14.Ailesini yakından tanımanız onu mutlu eder.

“Ömer telefonda bir adam seni istiyor.”

“Alo… Baba! Evdeyim nerde olacağım?”

15.Tartışmanızın yıkıcı olacağını düşünüyorsanız tarafsız bir dinleyiciye anlatın.

“Eşinin kardeşim olduğunu unutuyorsun galiba, doğru konuş!”

( Evlilik Esprileri (3) başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 27.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu