Bir kadın vardı sevdası kor olmuş onun için hayat nefes almaktan ibaret olmuştu , Kimse bilmezdi kadının neler yaşadığını 
gülebiliyordu onu hiçbir şey yıldırmamıştı, çünkü öyle olmak zorundaydı hayat ona daha ne darbeler vurucaktı oysa ki aradan çok zaman geçer kadın elinden hiçbir şey gelmiyceğini anlar çünkü hayattan yediği kaçıncı darbeydi ilk aşkını trafik kazasın'da kaybeder ve sonra hayatına bir adam daha alır uzun süre onunla olur ve yine ikinci darbeyi alır yıllar sonra adam kadını başka bir kadınla aldatır kimse anlamaz anlatamaz acısının üstüne bir darbe daha olacağına artık inanmazdı,onun için hüzün çok farklı bir kavramdı sigara içmezken bütün gece kaçıncı sigarasını içerdi kimbilir ağlardı,çoğu zaman ağlamaktan yorulurdu hayat onun için artık sıradan basit tat almaz birşeydi. susardı kaçardı,yapıcak hiçbir şeyi kalmamıştı çünkü hayat o kadar kazıkla dolmuştu ki onun için karşısına biri çıkarken hep korkarak yaklaşırdı demek istediği tek şey çok 'ZALİMSİN' HAYAT...
( Bir İnsan Kaç Kere Darbe Yiyebilir Ki .. başlıklı yazı gam tarafından 1.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu