Bir Sevgilim Olsaydı
Leğene oturtarak ellerimle yıkardımBağrımda kurulayıp sularını sıkardımAleyhteki laflara kulağımı tıkardımBir sevgilim olsaydı saçını ben tarardım.Maksat yari bulmaksa yıldırmaz hiçbir çileDönüp asla bakmazdım düşsem de bin kez dileHep hasretlik çekerdim dip dibe iken bileBir sevgilim olsaydı gece gündüz arardım.Güzel olan her şeyi inan sana dilerdimVuslata varan yolda tüm zorluğu yenerdimDizlerime yatırıp aşkla ninni söylerdimBir sevgilim olsaydı dağı baştan yarardım.Hülyalara dalardım gözlerden yaş akıncaZaman sona ererdi sinemde od yakıncaGaflet dağılır gider ruhta şimşek çakıncaBir sevgilim olsaydı teninden çok sarardım.Senede tek bir güne ondört şubat diyorlarEşler resmi geçitte söz verip gelmiyorlarKelepçeli takvimle sevmeyi bilmiyorlarBir sevgilim olsaydı ömrü onda yorardım.Daireye alarak çiçeklerle bezerdimHuzur yeli estirir tanla kalbe tozardımGülmediğin anlarda mecnun gibi gezerdimBir sevgilim olsaydı meleklere sorardım.13.02.2014CeyhanNOT:Sevgilimiz yokken her türlü fedakarlığı yapar, sevgi gösterisinde bulunuruz, lakin elde edince de yok sayarız. Halbuki sevenin ölene kadar, aradığı gibi sevmesi gerekmez mi? Takvimi kelepçelemek niye?
(
Bir Sevgilim Olsaydı başlıklı yazı
AhmetÇELİK tarafından
14.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.