Hayalimdeki resmin hep ufukta belirsin Çektiğim şu azabı herkesten çok bilirsin Gündüz kaçsa cemalin rüyalarda gelirsin Unuttuğun geceler üşüyorum sevdiğim.
Bu sevdanın uğruna yutsam da volkan közü Engel olmaz canana ne bayırı ne düzü Daracık patika yol yukarıda gökyüzü Uçurumdan aşağı düşüyorum sevdiğim.
Basit uydu misali ekseninde dönerken Gezegenler arası alamete binerken İçte yanan mağmadan ateş korkup sönerken Cehennem kazanında pişiyorum sevdiğim.
Yaşanan üç halimde zaman seninle başlar Tarumar eder yokluk akar gözlerden yaşlar Kelepçeli dillerle yağar başıma taşlar Sızlayan şu bağrımı deşiyorum sevdiğim.
Zifiri karanlıkta umut dolu bir elsin Aşkın kuralı böyle seven dağları delsin Kalbimden damarlara coşup çağlayan selsin Cana doğan yüklerden şişiyorum sevdiğim.
Vücut mülkümde onu Mevlâm padişah kıla Hüzünler rafa kalka bizim ola tüm sıla Yarsız geçen her nefes denk diyorlar bin yıla Beni terk edişine şaşıyorum sevdiğim.
( Üşüyorum Sevdiğim başlıklı yazı AhmetÇELİK tarafından 26.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.