Nerdesin (2) Izdıraba döndü yokluğun bende Yüreğime hüzün düştü nerdesin? Hazin hazin ömrüm eridi tende Ciğerime közün düştü nerdesin? Bizim elin oğlu-kızı farklıdır Al mendilin sandığım da saklıdır Belki fikir gizli, gerçek haklıdır Dilimdeki sözün düştü nerdesin? Yıldız gibi kaydın gittin gözümden Yanarım da külüm kalmaz nazından Dostum düşman oldu senin yüzünden Gözümdeki gözün düştü nerdesin? Yürümeden dolaşırım peşinde Elim kulağımda defter başında Gülemedim mutluluğun döşünde Yâr dediğim sızın düştü nerdesin? Leylam der ki sargı tutmaz yaralar Kader engelini bir gün aralar Seni yazmaz kalem hemen karalar Kelamıma yazın düştü nerdesin? Leyla Yıldırım (Leylican)

 Leyla Yıldırım (Leylican)
( Nerdesin başlıklı yazı LEYLİCAN tarafından 2.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.