Adam aşkın her halini baştan ayağa sırılsıklam yaşıyordu ve aşağıdaki sözlerde bu ıslaklığın size yansımasıdır. Fazla yaklaşmayın üstünüz ıslanmasın.Aşk yağmurunda şemsiyesiz kalmak isteyenler sorgusuz sualsiz yürüsün bu yağmur altında, hisler gözlerden aksın bırakın, tenler yapış yapış olsu. Nasılsa sevgilide kurulanacaksınız. Nasıl olsa sevgiliyle gururlanacaksınız!

 

Adam söze bir girdi ancak böyle bir giriş olurdu.

 

Sakın ha, sakın kimse bakmasın sana!

Kimse beğenmesin!

Kimse sevmesin seni.

Hem ben seni çoğul severim.

Hem ben seni tekil severim.

Dünya alem sevse de benden fazla sevemez, bütün kalplerdeki seni seviyorumları topla benimki kadar etmez, boşuna uğraşma, yorma güzel kalbini!

İddialıyım sana.

Kimse beğenmesin seni, bu bir ültimatomdur bir kalpten bütün kalplere verilen. Notadır bir gözü kara aşıktan! Konuşmasın seninle hiç kimse, bakmasın sana! Zorla güzellik olmaz, zorlamasınlar. Ayıp etmesinler!

 

Gözlerim doluyor hemen, kalbim atıyor hızlı hızlı. Göze gelme, akla düşme, söze girme, muhatap olma! Özüm seninle kabarıyor, güneş yalnız bana doğsun ışık ışık, rüzgar tek bana essin ılgıt ılgıt, şarkın tek bana olsun usul usul, nazarında ben olayım halihazır! Başkası sana bakmasın, sen başkasına bakma! Hem ben kör olurum, lâl olurum, sağır kesilirim herkese ve de  her şeye! Sen iste benden bunu. Kırarım kalemimi, yırtarım kağıdımı... Ağıdım olma bu aşkta, kağıdım ol sayfa sayfa... Seni yazayım bir ömür, seni yaşayayım.

 

Ben sana akan bir kaynak suyum, bende gider susuzluğunu, bende iç aşkın şarabını, bende sarhoş ol, bende mest ol! Bende'n olayım efendim ol! Sür saltanatını kalbimde, tat aşkın en tatlı yemişini, sultanı ola ben toprağının, fatihi ol ben yüreğinin. Ak bana bir yıldız gibi, yüreğime ak, gönlüme düş, aklımı kurcala! Beni seninle meşgul et, beni sana sal, sana al!

 

Hakkım var mı bilmiyorum ama seni çok kötü kıskanıyorum. Yalnız bana dönsün yüzün, bana baksın gözün, bana olsun sözün, beni sevsin özün! Çok mu şey istiyorum. Sana  haksızlık yapmak istemiyorum ama bu aşkta bencilim, sencillikten çıktım.  Dağda açan çiçeğim ol mesela, başında bekleyeyim 24 saat... Bana aç rengini, kokunu bana sal, bana kat değerini, kalbimde solmayan çiçeğim ol! Benim ol ve benimle öl! Gecem ol kimseye gösterme kendini, karanlığına sığınayım sar dört bir yanımı açıkta kalmasın kalbim, ellerim tutmasın başka bir eli, sarmasın başka bir beli... Dünyanın en güzeli, sanadır bu yazdığım, sanadır bandığım aşk aşk, sanadır kandığım ömür ömür, yürek yürek yandığım sanadır elbet!

 

Senin dışında her şey hikaye, masal... Senin dışında herkes yalan, sanal... Hani diyorum tek ben beğensem seni, sana bencil olsam! Tam saha pres ile sana hücum etsem, akın akın sana gelsem, sel sel sana aksam, yağmur yağmur sana değsem, rüzgar rüzgar sana essem, yüzüne düşen zülüf olsam, kalbine düşen ateş olsam, aklına takılan soru olsam, paçana bulaşan toz olsam, kirpiğine asılan yaş olsam, dudağına ben olsam...

 

Çok kötüyüm biliyorum ama ne  yapayım! Mesela soğanı sevmezsin biliyorum herkes soğan olsun sana o zaman! Mesela papatyayı seversin biliyorum ben sana papatya olayım daima! Nasıl fikir ama?

 

Ötmesin kuşlar çatında, açmasın çiçekler balkonunda, esmesin rüzgar sokağında! Seni yasaklıyorum herkese! Seni yasak bir aşk ile seviyorum. Legal olmayan yollardan kalbine giriyorum biliyorum. Halim ortada ne yapayım? Elimden gelen bu! Seni kalbimden gelen bir cereyanla seviyorum, aklımdan öte seviyorum. Sevmek fiilinin karşılığı bende sensin. Ben öteyim şeyda bülbül misali, terennüm edeyim aşkımı çatında sen dinle beni, kulağının arkasına papatya olayım tak beni, saçlarının teline rüzgar olayım dağıt beni!

 

Beğenmesin seni hiç kimse! Kör olsun sana karşı herkes! Konuşmasın öyle imalı imalı, kur yapmasın aleni aleni, sevmesin seni kalbi, etmesin beni deli! Hakkım var mı seni sevmeye bilmiyorum ama hakkım olmadan da seviyorum seni. Aklım var mı seni sevmeye bilmiyorum ama aklım olmadan da seviyorum seni.

 

Seni sevmemek akıl kârı değil, mantık işi değil! Kalp adayım sensin. Söylediğin her bir söz alıp başını  gidiyor, sırf sen söyledin diye tek taş oluyor, kıymete biniyor ve ne yazık ki herkes sarraf oluyor, olmasın! Bakışın dahi kıymet veriyor değdiği yere, değer kazandırıyor ve senden dolayı piyasa yapıyor.

 

Sen beni deli edeceksin, fikret bir kere ya! Mahkum edeceksin kendine azat et bin kere!

Meftunun olacağım sana lütfet her zaman! Mazlumun olacağım, zulmet daima! Seveceğim seni sonsuza değin kabul et! Sen beni deli edeceksin sana, et be güzelim. Akıllı olup dünya aşkıyla hemdem olacağıma sen aşkıyla yerle bir olurum daha iyi! Talep ediyorum bunu senden, beni sen delisi yap! Kalp işlemine koy bunu hemen, bekletme!

 

Sen manyağı olmak diye bir tabir uyduruyorum, sözün bittiği yerdeyim ne yapayım! Lügatim yetmiyor seni ifade etmeye, kelimelerim güdük kalıyor artık. "Kamusum ol, namusum!" Cemil Meriç'ten aşırma bir cümleyle bu aşkı kalite kılıyorum. Cüce cümleler benim harcım değil!  -ki güzelliğinin karşısında dünyanın en usta kalemi bile cüce kalır ya- Güdük kelimeler bana göre değil işte! Sen bu kalbe her mevsim düşen cemresin.

 

Niye bunları yazdım bilmiyorum ama aşkın her halini yaşadığımı ispat ediyorum. Kâh mutlu kâh mutsuz bir şekilde,  kâh sinirli kâh neşeli bir halde, kâh gülerek kâh ağlayarak ama hep severek, daima severek, tek severek... Aleme anons etmeye gerek var mı bilmiyorum ama kalp ilanımı vereyim yine "Seni seviyorum Küçüğüm."

Bazen seversiniz ve sahiplenirsiniz O'nu!

Aşk sahiplenmektir sınırsızca, hadsizce sevmektir aşk!

Adam aşk sahibiydi ve sonsuz seviyordu O'nu!

O da bunu bal gibi biliyordu, adam da onu kaymak gibi seviyordu. Bal ve kaymaktı ikisi. Aşk ve lokumdu. Bal kaymak bir aşkın aşk lokumuydular bu dünyada!

 

Adam sözünü bitirdi, sözlüğündekileri de! Dağarcığı sevgiliye ait kelimelerle doluydu. Adam sevgili zenginiydi diğer yönlerden çok fukaraydı.

 

 

( Bal Kaymak başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 30.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu