Beni Bıraktığın Yerde Bekliyor Olacağım Seni Sevda Gözlüm



Beni Bıraktığın Yerde Bekliyor Olacağım Seni Sevda Gözlüm
Duygularım mı karma karışık ben mi karma karışığım bilemiyorum ayrılığın ateşine düştüm düşeli.

Şiirlerimde hecelerim dolambaçlı sokaklarda gezerek beni peşinde sürüklüyor.
Sevda gözlüm gittin gideli ben hala beni terk edip gittiğin yerde seni bekliyorum.

Gökyüzüne güvercinlerin kanadın ile şiirlerimi gönderdim sen kokan kokun ile yazdım başını gökyüzüne kaldır bakıp göreceksin sevda gözlüm.

Sen gittin gideli sevda gözlüm kaldırımların tüm taşları kırık kalbim gibi.
Ruhumu kaybettim sensizlikten hangi dehlizlerde hangi şehirlerde bilmiyorum hala seni arıyor sevda gözlüm.

Bu yazdıklarım sensizliğimin kalp sancıları, yokluğun değirmen taşı gibi beni öğütürken ben hala seni beni bıraktığın yerde bekliyor olacağım sevda gözlüm.

Halimi bilmezsin sevda gözlüm
Gel benim gibi hasret uçurumuna düşte gör
Bu halsizliğimin hasretimin içinde yollar kapalı sevda gözlüm
Halime ancak sen derman olursun sevda gözlüm
Halden anla haldeki sırra eriş sevda gözlüm
Mehmet Aluç
( Beni Bıraktığın Yerde Bekliyor Olacağım Seni Sevda Gözlüm başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu