Sana gelip karıştığım an Göz rengi çakıra çalan Bir tehlike olur zaman...
Küçük bir cümle kurarım Sana sevdalıyım derim Neden diyerek asla sormaz Hayretini koparırım da keyfinden gene de denklemim tutmaz...
. Oysa iddaaladım kendimi Bilinmez gerçeklerim var Bütün gün belamı düşündüm Şimdi Yaşamın parmak ucundayım Şimdi suçumun ezberindeyim İktidarımı aldım da geldim Cesaretimi arz ederim...
Artık köhnesi zarif bir karanlığın Kağıttan gemisin de kaptanım Sensiz nice yoklarım vardı Yıldızımı benden önce seçenler vardı Senden ayrı kaldığım tüm zamanlar da Fermuarı bozuk bir kefendeyim de kollarım sanki dışarda kaldı...
. Sen ki, ruhu baştan aşağı tövbeli Sen ki, doğmamış çocuğumun annesi Sakızını dudakların da bomba gibi patlatan Gölgeleri karanlıkta ters taklalar atan, Anılarını alkol de eriten, Şiirim bitince üşüyen,
Bilki hasretimin bitmeyenisin Bilki Sabırlarım da boğuldum,artık Kiraz bahçeleri çiçeğe durduğu vakit Artık Dünüme geri dönemem Ateşi kucaklamışım bir kez Yeterini sağlayan anılarım var Bugünü ıskalasak da, biliyorum Her zaman başka bir, yarın var...
( Sanki Dikenle Yıkanmış Gibi başlıklı yazı Vedatdündar8 tarafından 23.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.