Hey Kâhya bir bak hele bizim topal kırata Sıpalar şaha kalktı tayımız eksik" ağam ! Haber sal Malkaçoğlu ile Karamurat’a. Oklarımız tamam da yayımız eksik" ağam !
Rüzgârla yarışalım hedefe varmak için Atlar terledi mola verelim durmak için Tellalları çıkarın sofrayı kurmak için Tuz ve şeker tamam da çayımız eksik"ağam!
Ana avrat sövdüler belki yutarız amma Bağdaki koyun değil domuz güderiz amma Çıkarız üç kıtaya yürür gideriz amma Her şeyimiz tamam da dayımız eksik"ağam!
Türküleri perdeye tele sığdıramadık Günü ayı haftayı yıla sığdıramadık Atımıza gem vurduk yola sığdıramadık Her şeyimiz tamam da sayımız eksik"ağam!
Eksik gedik ne varsa yoklayıp tamamladık Velâkin biz her şeyi saklayıp tamamladık Kervanımıza göçü yükleyip tamamladık Haydi, çıkalım yola neyimiz eksik"ağam!
( Ağam başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 22.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.