Hangi romanın biyografi ydi antik kentlerde yoğunlaşan Örselenmiş hikâyeleri onaramazsın, derin sessizliklerde Kaç liman, kaç kent dolaştım, acılarım depreşince Hileli bir gölge mi sandın aşkın zerafetini? Zehirli sözcüklerinle, azgın nehirlerin öfkesi oldun Buz tutmuş ellerin, üşütüyor beni Alıngan bir bahar gülüdür san ki, ayaz yanığı dudakların.
Düşümde, bir narin balerin gibiydin Gün batımı önceleri Anılarda devinen, zamanı örtme Arada bir anımsa Susturduğun plakları konuştur Nağmelere öfkeni yıkat Dudaklarına şarkı yakıştır Özleyen seni dinler, ve duyar Hadi, saçlarını yeniden biçimlendir Suskun kalma zamana Biliyor muydun? hüzündür, adını koyduğum sensizlik.
Sen, Toros'un eteklerinde Yıldızlarla konuşan , bahar sevinci Şarkılara kattım sesini Ay ışığında uyuyup kalmışsın Uçuk mavilere göz dikmiş, gerdan kırışın Hadi gel, misafirim ol bu gece Durdur zamanı, bir volkan gibi savrul göklere Bitsin içindeki asi kuşkuların Sev beni sıcacık ellerinle, hadi gel, gel de bul beni.
( Buz Tutmuş Ellerin başlıklı yazı Öz tarafından 11.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.