Hani Nerde Benim Bu Sevdiklerim
Anlattım derdimi gelmiyor diledöküldü gözyaşım karıştı sele içimde birikti yıllardır çile hani nerde benim bu sevdiklerim dostlar dar günümde kayıp oldunuzyalandan yüzüme gülüp durdunuz gereksiz sözlerle beni yordunuz hani nerde benim bu sevdiklerimbenim bu yaşantım hep günü birlik dünyaya geleli hep acı gördük geri gelmeyeni herkese sordukhani nerde benim bu sevdiklerimgecelerim sessiz ben ve sen gibi sanki görünüyor mezarın dibi hayat bana zindan gördüğün gibihani nerde benim bu sevdiklerimhüseyindir adım istemem hüzünağlamaktan artık kör oldu gözümkollarda kelepçe artık siz çözünhani nerde benim bu sevdiklerim...
Hüseyin YANMAZ
05/11/2015
(
Hani Nerde Benim Bu Sevdiklerim başlıklı yazı
Hüseyin Yanmaz tarafından
6.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.