Sen; dağın zirvesindesin, ben ise eteklerindeyim… Zirveden düştükten sonra yerini kapabilmek için değil, yaralarını sarabilmek için bekliyorum… Ağladığında gözyaşını silebilmek için… Dağılan ümitlerini bir araya getirebilmek için bekliyorum…

Sen; dağın zirvesindesin, ben ise eteklerindeyim… Zirveden düştükten sonra yaralı hâlinden faydalanıp, hakkınla çıktığın zirveyi haksız olarak ele geçirmesinler diye bekliyorum… Yaralandığında seni, bir hiç gibi kenara atmasınlar diye… 

Zirveden düştükten sonra olur ya bedenin cansız düşerse son görevimi yerine getirebilmek için bekliyorum… 

Bunları nasıl yapabileceğimi mi soruyorsun…? O, bana güç ve izin verdikten sonra gerisini merak etme…
( Sen Dağın Zirvesindesin başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 6.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu