Bazen ana bazen baba
Arkadaş oldun hep bana.
Bilgilerin aklımda,
Sözlerin kulağımda,
Sevgin hep yanımda,
Işık tutar yoluma

Okumayı yazmayı,,
Hesap kitap yapmayı
Büyüklere saygıyı,
Küçükleri korumayı
Öğrettin insanları sevip saymayı.

Ata yolunda yürümeyi
Doğru ahlakı ve dini
Öğrettin güzelliği
Saygıyı ve sevgiyi
Hoşgörü ve anlayışı
Öğrettin öğretmenim

Bilsen seni ne çok severim
Sayende bügünlere geldim
Hakkını nasıl öderim
Ellerinden öperim
Sevgili öğretmenim


- - -


Ne kadar sade ve yalın bir dile anlatmışım değil mi?
Lütfen küçümsemeyin 20 sene önce henüz 14 yaşımda iken babamın tavsiyesiyle sayfaya döktüğüm ilk şiir . Hiçbir harfine dokunmadan huzurlarınıza sunuyorum.

İlk şiirim öğretmenime idi. Elbette öyle olmalıydı; bu yirmi dokuz harfin büyülü dünyasına elerinle bizzat götürmüştü.

Benim öğretmenim bambaşkaydı; yağmurlu havalarda teneffüse çıkamadığımızda bizi başına toplar, kendi yazdığı hikayeleri okurdu. Hikayenin kahramanı ise hep o iyi niyetli çocuktu; nasılda yardımsever ve erdemli karakterdi anlatamam. Şimdi anlıyorum gizliden mesaj verirmiş doğru insan olmaya dair. O sebeptendir ki; tanışdığım her öğretmenin gözümde mutlaka artı notu vardır.

Canım annem hep eğitimci olmamı istedi. Olmadım, fakat gurur duyduğu evlat olabildim sanırım.

Sözü fazla uzatmaya gerek yok çünkü; öğretmenlerimize olan minattarlığımızı ne yazsak tarif edemeyiz.

Huzurlarınızda tüm eğitim gönüllülerin elleririni öpüyor şükranlarımı ve saygılarımı sunuyorum.



Ayrıca; bize kocaman kalbiyle yardımcı olan yol arkadaşımız Mustafa ATIFOĞLU’na,

Emekli öğretmen, biricik halam Emel ERTÜRK’e,

İlkokul öğretmenlerim Türcan Sümer ve Tevfik AKBAŞ’ a,

Ve sitemizde ismini zikredemediğim bir çok eğitimciye ; ülkemize kazandırdıkları binlerce aydınlık genç için can- ı gönülden teşekkür ediyorum. Varolun, sağolun, bizlere verdiğiniz emeği, hakkı helal edin.



24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTSAL EĞİTİMCİLERİMİZE KUTLU OLSUN.





Nazlı TOLUN




( Kutsal Camiaya Teşekkür başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 24.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.