1 Parantezle Kapatılan Cümleler
Diyaframdan başlayıp atmosfere karışan bir ses dalgası gibi ilerliyordu zaman hayatın akışında                            Karanlıkta kalan çaresiz şehirler bile aydınlığı beklerken son umutlarını istemsizce yakışında mavi kubbenin altında                                                                                                                                                                      Sağlığına çok önem veren evhamlı bir zat çıkmıştı sabah koşusuna sabahın gitgide artan aydınlığının arasında     Yaklaşan bağbozumlarını haber veriyordu insanlara ılık ılık esen rüzgarlar üzümlerin olgunlaştığı görülüyordu emprist bağlarda                                                                                                                                   Bozulan düğümcükler gibi bozulmuştu mutluluklar birleşmesi imkansız uçları sağ ve solda kalmış aşırı uçarı                                                                                                                                                                                   Kış günlerinde özlenen bahar simgeleri gibi göz kamaştırıyordu mutluluklar fakat etrafları zorba betonlarla kapalı                                                                                                                                                                   Kan donduran soğuklar yaşanırken bazı memleketlerde kalmıştı biçare titreyen kuşlar gibi yaralı                                                                                                                                                                                           Müreffeh meskurelerde kalmıştı göz alıcı bakışlar etkileri mavi bulutlara sığmayacak kadar yüce mutluluklara sarılı                                                                                                                                                                      Çaresiz bedenlerde kalmıştı emekler bir işçinin ellerinde düğümlenmişti mücadelenin akışları yüce fedakarlıklara sarılı                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Parantezle kapatılan cümleler gibi duygularımız başlayıp en sonunda parantezlerde duran sonsuzluğun evreninde                                                                                                                                                             Hoş mırıltılarla ağaçları şenlendiren bir melodika sesi duyuluyordu metropollerde betonlar engelleyemiyordu hoş musikileri                                                                                                                                                            Yaşam karmaşasının içine hoş bir hava katıyordu arkadaşlıklar dostane enstanteler yaşanırken güçleniyordu kardeşlik bağları                                                                                                                                                     İmeceyle düzenlenmiş bir sofranın hazzını veremezdi hiçbir entellektüel sersefidin benlik bunaltıcı zevksiz malları                                                                                                                                                                         Zamanla halledilirdi karmaşık mefhumlar fark edilirdi em mühim meseleler en zamansız zamanlarda                                                                                                                                                                                          Zamanla hüzünler sevince dönüşürdü ama zamansız zamanlar kendilerini farkettirmesiydi  nadiren yaşanan anlarda                                                                                                                                                                        Parantezle kapatılan cümleler gibi mutluluklarımız başlangıcı ve bitişi belirli arasında boğulan hislerimiz sihirli                                                                                                                                                           Metropollerde dolaşan kimselere sorsanız yarısı hayatın dertleriyle bitkinleşmiş düşünemiyorlar yarını ekserisi sinirli                                                                                                                                                                   Koşuşturmalar arasında unutulan değerlerle tekdüzeleşen aktiviteler arasında bocalayan insanoğlu arıyordu mutsuzlukların sebebini                                                                                                                                     Şehirlerde konuşulan medeniyetler eski zaman insanlarının fakir ama saf mutluluğu ,yoksullukların arasında bulmuşlardı huzuru                                                                                                                                       Duraklarda kalmış insanlar birbirlerine yabancı sadece menfaat cümleleri kokuyor mülayim istasyonlar      Uzun yıllar boyunca bir hiç uğruna mücadele eden yapayalnız duruyor dominyonlar                                      Uzun yıllar boyunca değişmeyen tek şey insanların çıkarları, çıkacaklara yerlere ulaşma hırsları                        Birlikteliklerin  ayrılığında ayrılanlar birleşin mutluluk simgeleri dolsun etrafında, içinizde yaşayın yazları     Parantezle kapatılan cümleler gibi insanlık mutlulukları kapanırken mutsuzlukları geçiyor parantezlerin ötesine geçiyor nedendir ekselansları ?          
( Parantezle Kapatılan Cümleler başlıklı yazı ercaga tarafından 10.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.