Korkum yok; gidebilirim canımın istediği yere Bir arı, seni soruyor, gelin oluyormuş bugün Her şey bu kadarmış, zamanım kalmadı gülüm, Senin için dövüşmeye. Oysa, umutlar sonsuzdur. Son nefese kadar.
Gün ışığıdır, dalgalara vuran Bir uğultuyla geçiyor gemiler Limanlara varmadan. Kirpikleri sarıya vuran güzel Adsız bir kelebekti, omuzuna konan Öptüğünü gördüm yanaklarından Turfanda kirazların tadını buldum dudaklarında.
Bilinmezlere sürüklüyorum öfkelerini Ellerim kelepçeli, bir karanlıktayım Sabrımı sınayan bir tufandı, gördüğüm nakış. Ne Eylül'e yakışır ne de Hazirana, zamansız martı çığlıkları. Gideni bekleme, sana yakışmaz Yüreğimde kaç dikenle dolaşıp durmuşum Sen gittiğinden beri yıkıldı seninle aramızdaki köprü Rahat uyu bundan böyle, bekleme beni.
( Rahat Uyu Bundan Böyle başlıklı yazı Öz tarafından 11.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.