Dudağıda ki buseye dokundukça Hülyalı sularda serinler gibiyim Bu yüzdendir belkide sessiz ağlayışlarım İçimdeki yorgun sevdalar, bir keman çığlığı Tellerine değdikçe o küçücük çocuksu ellerim Susar rüzgârlar, ibibik kuşlar öter, nar bahçelerinde.
Ben, dertli bir şairim Her gece mehtapla doğarım dağ eteklerinde Ağlar dizelerim, hecelerim Ben, dertli bir şairim, aşkın hüznün adıyım Tutunurum saçlarına gökyüzünü seyrederim Bir bilsen, kaç yıldızın kaydığını saydım sesinden Dön de gör beni, seviyorum, anlasana.
Sen yoksun ki, yangınları mı sana anlatsam Çakıl taşlarına dönüştü dilimdeki sözcüklerim Öyle dokunuyorsun ki tenime, kanın kanıma karışıyor Kulağımda dokunaklı bir şarkı gibisin Sen, gölgesinde oturduğum şımarık sarmaşığım Hadi gel, üşüyorum sensizliğine Seni seninle paylaşmak, seni seninle yaşamak ne güzel.
Biliyorum Şimdi sırası değil bunları anlatmanın Ege'lisin gözlerin ondan mavi Dalgalarına tutunuyorsun denizin Bazen mahzun bir bulut Bazen de güneşin batışı gibisin Halbuki sen, farkında değilsin İlk aşkımızı yaşıyorsun, benden uzak.
( Seviyorum Anlasana başlıklı yazı Öz tarafından 13.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.