Bana maziden bahsetme Nice firarlar yaşadım yüreğinde Bulamazsın artık anılarını o denizin kıyısında Bozkırın çiçeğinde sevinçlerim tıkanır Ege'nin yalnızlığında.
Başka denizler var mı, deniz içinde? Dokunsun duygularıma, ağlar dizlerim Hani kurumuş yapraklar vardır Ardından hüzün yüklü yürekler Ve senin o' gül yanaklarına, birden üşür yüreğim.
Şu bizim bestesi yarım kalmış ayrılığa Soyunan yalancı gözlerin, türkü olur dağlara Ve sen, Aşkı bölen gecelerimize vuran şavkısın mehtabın Bir gül açarken dalında Gökten yıldızları toplamak gibi Yeniden seni yaşamak, bir su sessizliğinde.
Unuttum gözlerinin rengini Süzülüp geçtin gemiler gibi bir limandan Şimdi çılgın dalgalara sarılıyorum Biliyorum ki, bundan sonra Bu sahiller özgürlüğüm olacak.
( Bana Maziden Bahsetme başlıklı yazı Öz tarafından 9.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.