Bu kentin sokaklarında şendin bir zamanlar nedense, şimdi küskünsün her şeye. Bu isyanın kime? ben bu yalanlarına inanacak adam mıyım ah! bu notasız şarkıları kim öğreti sana yüzün hangi bezirgânların korkusuna boyun eğdi sessiz harflerden oluşan bir şiir gibisin ne ben, ne de bir başkası galip geldi, bu hüsnü aşka.
Öfkesini köpüren dalgalara karışma deniz rüzgârlarla birliktir hangi şairin vurgusu bu kadar derin lafı uzatma, çünkü aşkın göbeğidir, yanan yüreği senle olmadığım zamanlar inceliyor tenim, ayaza karşı üşürüm, ben hiç sensizliğe alışmadım ki birtanem!
Kızgın bir demiri okşayabilir misin nasırlaşmış ellerine dayayıp öylece bir türkü söyleyebilir misin, o küsmüş dudaklarınla hani büyük aşklar başlayınca insanda kabuğuna sığmayan bir yengeç gibi olur yüreğin bana hayal görüyorsun deme, küstüm cihana, sen gittin gideli yıldızları kıskandıran ve dünü yazan Nazım'ın, dizelerinde okudum, ve öğrendim düşündükçe, hazan yağmurlarına yakalandım tutunamadım bende ki sana...
( Bana Hayal Görüyorsun Deme başlıklı yazı Öz tarafından 25.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.