Önce her şey normal gözüktü Otel odasına çıkarken hiçbir sorun yoktu Kadının rüzgarlı havada,takma kirpiklerinden biri düşmüştü Bu yüzden şehla gibi bakıyordu gözleri, Alışık bir hareketle,merdivenleri önden çıktı, Beyaz bacakları selülitinden taşıyordu Lakin kalın naylon çorabı,cazibesini saklayamıyordu...
Adam biran hırladı ama sadece kendisi duydu Gözleri kadının kalçalarını deldi geçti Heyecanı adeta bağdaş kurmuştu nefsine Sanki beyin kanaması geçiriyordu,habersizce…
İçeri girince,karanlıkta,bir alkış gibi patladı ışık Burası geniş yataklı ama tek göz bir odaydı Kadın göz kırparak girdi lavaboya,keyifli Adam odayı dolaşarak oturdu yatağa,alışık...
Şimdi her şey burada olacaktı,hesaplamıştı Kudretinden yarattığı kıralığını yaşayacaktı Bütün karanlığı kasıklarına dolmuştu Sanki sapkınlık,mucizenin tek bekçisi olmuştu...
Öncesinde tek bir muhabbet dahi olmadı Kalıcı olmayan yumuşaklıkla okşadı kadını Sonra çok sert hareketlerle iştirak etti Sevişmek için bu kadarı çok keskindi...
Kadın şimdi delicesine bulaşmıştı kıyametine Gözünün akına kadar kızıllaştı,vücudu Yüreği göğüs kafesinin dışında atıyordu sanki Omurga kemiği yay gibi kıvrılmış,sırtına batıyordu Kol saatinin kayışı bileklerini kesti Artık yaşama umudu çok uzaklarda kalmıştı Biran zor farketilen bir merhametle baktı adama Odada ışık sönmüş ama gece bembeyazdı Adam kendisiyle değil ölümle sevişiyordu sanki Tiksintiyle şişmiş bir canavar gibiydi ...
Kemikleri köşegelenmiş bir iskeletti kadın,kıvrılırken Küt Avuçlar kopmuş bir hayretle sıkıyordu boğazını Teri sanki çamurlaşmıştı Adamın sol omzundaki dövme, takla atar gibiydi Dans eden renkli bir kadın figürüydü bu Gözleri o figüre doğru tutundu bir an Kamburunu kamçıyla sırtında taşıyan, Gözlerine adeta yükleniverdi,çigan
Sonra gecenin beyazı karanlığa doğru kabardı Kadının iri göğüsleri son bir kez titredi Biçimli bacakları zarafetle kasıldı Elinde olmadan gazını saldı,ıslak Birazdan sonsuzlarda olacaktı,biliyordu Anasından doğduğu gibi çırılçıplak...
( Fahişenin Ölümü başlıklı yazı Vedatdündar8 tarafından 27.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.