Bir Bulutun Gökyüzü Anısı
Karanlıkların sesinde mat bir insan,gideceği meskeni arıyor Karanlıkların sesinde ince bir loşluk,çıktığı mecrayı arıyor Karanlığın hörgücünde ağzı süt kokan bir çocuk,Dünya'ya geliş sebebini arıyor Karşıt cümlelerde bir gülümseme,hüzünler cümlelerde sevinçleri anıyor Kaldırımsız sokakların pespayeliği var sanki bazı kelimelerde,bazıları da sıradan Kırık camların özlerinden doğan bir gökyüzü misali şimdi bulutlar Kalbi kırık güneşlerle ısınmış bir gökkuşağı misali şimdi mevsimler Korkusuzca düşmana atılan bir nefer misali şimdi ağaçlar Bulutlar,mevsimler ve ağaçlar bir bulutun gökyüzü anılarında yerlerini alıyor Belirsizliklerin düşlerinden sıçrayan bir söz misali şimdi mavilikler Bungun suların aktığı bir dereden azad olmuş bir sis misali şimdi kızıllıklar Çaresiz çocukların attığı kör bir çığlık misali şimdi karanlıklar Maviler,kızıllar ve karanlıklar bir bulutun gökyüzü anılarında buluşuyor Sessiz odalardan sıkılıp şehirlere ulaşan tiz sesler misali şimdi resimler Sonsuzluktan akıp,duvarlarda parıldayan dakikalar misali şimdi masalar Seçkin caddelerden yitip gelen bir hayalet misali şimdi kalemler Kalem,resim ve masaların arasından bir bulutun gökyüzü anıları görünüyor....
(
Bir Bulutun Gökyüzü Anısı başlıklı yazı
ercaga tarafından
29.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.