30 Ağustos Zaferinin 95. yıldönümünde sorulacak soru mu bu?
Değil elbette. Ama soranlar, hatta sormakla kalmayıp kendilerince bu soruya cevaplar verip hatta daha da ileri gidip '' Keşke hiç olmasaydı öyle bir zafer '' Diyenler var maalesef.
İşte o kafalara göre eğer 30 Ağustos 1992 de bir zafer değil de Yunan karşısında bir hezimet yaşasaydık neler olurmuş önce onlara bir bakalım.
ÜLKEMİZİ 1922 DE YUNANLILAR İŞGAL ETSEYDİ VE BİZLER YUNAN İŞGALİNDE VEYA BİR BAŞKA YABANCI DEVLETİN İŞGALİNDE YAŞIYOR OLSAYDIK NELER OLURDU?
1- Derhal padişahı ülkeden atarlar ve yazdılkarı uyduruk tarih kitaplarıyla vatan haini diye kakalamaya çalışırlardı.
2-İlk hedeflerden biri olarak hilafeti kaldırıp başta kardeş İngiltere olmak üzere bütün emperyalist güclere derin bir oh çektirirlerdi
3.Hemen anayasayı değiştirip, islam şeriatını kaldırıp, Avrupa kanunlarını dizerlerdi.
4-islam harfleri kaldırılıp yerine Grek yada Latin alfabesi getirilirdi
5-Hicri takvim kaldırılırdı.
6- Tatil günü Cumadan Cumartesi pazara alınrdı.
7- Sarık cübbe yasaklanırdı, feslilerin kafasından fesler zorla alınır, vermem diyen dayak yerdi.
8- Sokak sokak fesli avına çıkılırdı, yakaladıklarını feci şekilde döverlerdi.
9- Şapka giymeyenlerin vay haline.
10- Ezandan Allah adı çıkarılırdı.Allah dedirtmezlerdi.
11- Allahuekber diyen adam kendini mahkemede bulurdu.
11- İslamı kontrol altına almak için diyaneti kurarlardı.
12- Camilere namaz kılma memurları dikerlerdi hutbeler ararcılığıyla İslamı kontrol almaya çalışırlardı.
12- Her güzel köşeye faiz kurumu olan bankalar dikerlerdi.
13- Genelevleri açıp birileri kapatmasın diye direk içişleri bakanlığına bağlarlardı.
14- İçki serbest, millet alkolik.
15- Camiler boş bahanelerle kapatılır, depo yapılır hatta yıkılırdı
16- Ayasofya derhal müze olurdu.
17- Nerde islamı anlatan bir alim bir hoca varsa hemen asarlar keserlerdi.Daha sonraki nesillere ise vatan haini diye yutturmaya çalısırlardı.
Evet...Bu maddeleri sıralayanlar, mercimek kadar bile olmayan beyinleriyle sözde '' Yunanlılar bu ülkeyi işgal etseleri işte bütün bunlar olurdu. Dolayısıyla 30 Ağustos bir zafer değil, yenilgidir.'' Demek isterler.
Bu maddelere tek tek cevap yazmayacağım. Arap harfleri için '' İslam Harfleri'' Diyen, Osmanlı Ülkesinin bir şeriat devleti olmadığının bilincinde olmayan, Hicri takvimin Padisah II. Mahmut döneminde kaldırıldığını bilmeyen, Osmanlı padişahlarından Kanuni ve II. Selim'in Donna Grasia Mendes ve Yasef Nasi adlı Yahudilerin bankerlik faaliyetlerine izin verdiğini hatta onlardan borç aldığını bilmeden '' bankalar açılırdı'' diye sallayan, ilk izinli genelevin ilk içki fabrikasının II. Abdülhamit döneminde açıldığından bihaber birine/ birilerine bir şeyler anlatmak deveye hendek atlatmaktan da zordur. O bakımdan anlatmak değil doğrudan doğruya göstermek gerekir.
O halde gelin resimlerle gösterelim tam olarak eğer 30 Ağustos Zaferi diye bir zafer olmasaydı, 30 Ağustos 1922 de yenilseydik ve ülkemiz işgal edilseydi neler olacağını.
1. ve 2. Resimler II.Dünya Savaşında Nazi Almanların Auschwitz kampından
3. ve 4. Resimler Srebrenitsa Katliamından
5., 6., 7. ve 8. Resimler Irak'a Barış ve demokrasi Getiren ABD ve Müttefiklerinin Ebu Gureyb ve Quantanamo Kamplarından.
9-10-11. Resimler Filistin'den
12-13-14. Resimler Suriye'den
15-16-17-18-19. Resimler Arakan'dan
Daha fazlasını sığdırmak maalesef mümkün olmadı.
Şimdi...
Müslümanlığı bir tarafa bırakalım.
Damarlarda dolaşan kanı da öyle...
Zerre kadar insanlık denen mefhuma sahip bir yaratığın şu resimlerden sonra hâla '' Keşke 30 Ağustosta yebilseydik de ülke düşman işgalinde kalsaydı '' Demesi mümkün müdür?
Neyse...Ben yine de ağzımı bozmayayım.
Allah da - İslam aleminde yaşanan tüm bu zulüm ve katliamlara rağmen- devlet ve millet olarak ağzımızın tadını bozmasın inşallah.
30 Ağustos Zafer Bayramımız ve hemen arkasından gelecek olan Kurban Bayramımız bütün Türk Milletine hayırlar, iyilikler güzellikler getirsin inşallah.
(
30 Ağustos 1922 Bir Zafer Değil De Yenilgi Olsaydı Ne Olurdu? başlıklı yazı
Sami Biber tarafından
30.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.