Sitemizin Ali Kemal'i Kemal Yavuz Paracıkoğlu Hakkın Rahmetine Kavuştu.
Değerli Dostlar !
Bu siteye dahil olduğumda bana ilk merhaba diyen insan olan ve o günden sonra da da oldukça yakın bir zamana kadar dostluğumuzu devam ettirdiğimiz değerli şair- yazar Kemal Yavuz Paracıkoğlu'nun vefat haberini öğrenmiş olmanın üzüntüsü içerisindeyim.
9 Eylül Cumartesi Günü İstanbul'da vefat ettiğini öğrendiğim Kemal Yavuz Paracıkoğlunun cenazesi bugün memleketi olan Eskişehir'e götürülmek üzere Yola çıkarılmış ben bu satırları yazarken.
Ne yazık ki son zamanlarda birbirimizle konuşmuyorduk. Selamı sabahı kesmiştik. Bunda hata kimdeydi, kusur kimdeydi bunları konuşmanın hiç bir anlamı yok. Maalesef bu fani dünyada sanki hiç ölmeyecekmişiz gibi birbirimizi kırıyor üzüyoruz. Sonra da işte böyle ben misal köpek gibi pişman oluyoruz.
Sevgili Kemal !
Gülen ve güldüren yazılarımın seviml huysuz ihtiyarı Kamil Oğuz Mangırcıkoğlu ! ( Ona böyle dedim pek çok yazımda.)
Neden benden önce gittin be kardeşim. Neden Sami Emekli'nin (O da bana böyle dersi ) bükük olan boynunu iyice büktün?
Bir helallık bile alamadım senden.
Oysa sofrana oturmuşluğum, yemeğini yiyip çayını, suyunu içmişliğim vardı.
Çok üzgünüm...Hele hele de üvey annemin vefatını öğrendiğim bir günde aynı anda gelen gelen senin vefat haberin iyice perişan etti beni.
Ne diyeyim bilemiyorum. Keşke böyle olmasaydı gidişin.
Hakkını helal et kardeşim.
Edebiyat Evi ailesi olarak hepimizin başı sağolsun
Allahın rahmeti üzerine olsun.
İnne lillah ve inne ileyhi raciun
(
Sitemizin Ali Kemal'i Kemal Yavuz Paracıkoğlu Hakkın Rahmetine Kavuştu. başlıklı yazı
Sami Biber tarafından
11.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.