İstediğin gibi: karşılaşacak mıyız bir daha deniz mavisi gözlerinde bekleyişlerin bitti, bu kırık hayaller şehrinde beni bağışla, vuruldum, kanadı yüreğim çıkmaz bir sokaktayım, herkes yabancı bana.
Üzülme sevgilim, gidiyorum işte bir gemiyle uzaklara bakarak kaptana geçmezse hükmüm limandaki simitçilere geçer... kim soracak sendeki beni artık okşadığım saçların yok varsın cüzdanında saklı kalsın resmim sen böyle değildin hiç her dokunuşumda suzinak bir şarkı gibiydin ne söylersen söyle, erken ayrılık bir musalla taşıdır.
İstediğin gibi oldu: iyice uzadı aramızdaki sınırlar, her gidenin arkasında bir evham yaşanır var git kadın, bunaldın gürültülerden imlasız yazılacak bundan böyle tüm aşkların ektim teninin buğday artıklarını düşlerimin ikliminde açmadı hiç bir çiçek unutulmuş anılarımızı topluyorum yeniden açılmak için sana biliyorsun ihanetini kusuyorum yıllardır.
Hadi kıpırda içimde, yak yüreğimin gizini hâlâ yatak odamızda senden kalan bir koku var aşkla heyecanla sevdim üstüne düştüğüm dikeni sıcak bir haziran gibi çoğaldım sana sense, hep kaçtın zamanın yetmedi beni tanımaya.
Nuri Dağdelen Özdere- İzmir
Not: Şiiri seslendiren Aile Demirtaş kendisine teşekkür ederim
( Beni Bağışla başlıklı yazı Öz tarafından 30.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.