Üşüdüğüm rüya Yanaklarıma konarken dudaklarındaki iz Tanıdım Sendin, bir bahar kokusuyla tenime dokunan Şimdi, Şeffaf tüllerle mi örtünsem Utanmayı bilmiyor küçük mavi gözlerin Yoksa bilmediğim sırların mı vardı aramızda? Zifiri karanlıklarda kim gizler çıplaklığını.
Yağmurlu bir günle çekip gitmek istedi içinden Islaklığını giyindi, Bakarak geçti aramızdaki okyanusu.
Söyle, Sen, penceremin dibinde duran çocuk Kaç yıldızın yüzünü okşayarak geldin Bana göz yaşınla yaklaşma sakın Ateşe verildi gözümdeki şehir Omuz omuza, evler alev alev Kuşların sesini duyuyorum Çığlık çığlığa dökülen karanlıkta.
Şimdi, Sensiz kıyılardan dönüşü deniyorum Üşütüyor Ege'nin meltem rüzgârı Gel de tut ellerimi, ellerinle merhem olsun yarama Bir bilsen, Kaç bahar, kaç güz ördüm Kanayan yalnızlığımda.
Elimdeki resmin gecenin tek tanığı Saçının telleri idi Sabahlara dek kokladığım
Meğer üşüten rüyaymış Üstümde çığ düşmüş bir yorgan
( Tanıdım başlıklı yazı Öz tarafından 6.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.