Sen bilemezsin yüreğimden kopan fırtınayı Bir yaz yağmuru san ki, öfkeli ve tedirgin Kanat vurur başımın üstünde bir martı Denize bırakıp ıslatmış karanfilimi O da dertli, benim gibi.
Dolaştığımız yerlerden seni biriktirdim sessizce Zaman zaman anılara bakan hüzünle Ellerimdi, gözlerinin mavi gölgesinde Coşardım ırmaklar gibi, seni sevdikçe.
Ey Ege'li çocuk, şarkın söylenir her gün bu sahilde Gülü sevdim dikenine aldırmadan Geç kalmışım herşeye Aldanmanın ustası yok! Şimdi, Mutluluk bulutları çok uzak Karanlığa gömülmüş yaşlı gözlerim Bir gün ergeç anlarsın beni Tutulmuş özlemimle erircesine.
Hangi sevdanın karşıtı bu şiir? Her gün başka bir telde, başka bir dilde Ve dağılyor rüzgârımda, siyah kirpikleriyle Hangi sevdanın karşıtı bu şiir.
Nuri Dağdelen
Not: Kapaktaki resim torunum, Travis Newyork'ta yaşıyor.
( Egeli Çocuk başlıklı yazı Öz tarafından 4.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.