Mehtaplı bir gecede sitemkâr bir çocuğun, İki cümlesiydi yazılan iki dudak arasına Yahya Kemal'den hazzıyle harâb idim edanın hâlâ mütehayyilim sedânın.
Sen, azgın mağaralarda boynu bükük biten çiçek yine yalnızlığın kıskacında kıvranırken tenim her gün biraz daha yaşlanıyorum öfkeden tuhaf şey... meğer bir tebessümün yetermiş, kalbimi talana bitmeyen bir hikâye oldu aşkımız, o sahil meyhanesinde ne güzel, şiirlerle büyüttüğüm mor sümbülleri koklamak ama sensiz yapamadım gülüm, hayat notasız şarkılarla doldurdu şu ömrümün karnesini boşuna değilmiş, mısralarımda her gün biraz daha sana yaklaştığım.
Biz miydik bir zamanlar orda burda hadi uyan bir plak koy o eski gramofonumuza Münir Nurettin'i Zeki Müren'i dinle yalancıktan seviyorum seni de yeniden günaydın de yaşama şu mavili masalar limanında Yeniden, günaydın de.
( Hadi Uyan başlıklı yazı Öz tarafından 20.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.