Sana dün dilin mavisini, aşkın yeşilini yazdım duy beni birtanem, aşk bu, yüz vermez sahte bakışlara düşünüversen eski bir şarkının bestesini dili mercan, dizi mercan, dişi mercan nağmeleriyle Bedri Rahmi Eyuboğlu'dan suçsuzluğumun kelepçelerini çözebilirsin karanlık kafeslerde.
Dinle, bu gece bir demet gülle geleceğim odana unutma! seni birdenbire değil usul usul seveceğim söyleşir dururuz yıldızların altında bu kent ayaklansın, yürüsün bize doğru bilirim belki de kederlisin bakire rahibeler gibi.
Sen! arkanı bana dönüp gittiğinde duvardaki resimler ağlıyordu dağılmış deprem yıkımlarına döndü içimdeki duygular. böylece bir kere daha öğrendim siyah bir kakül gibi alnıma düşen lekeyi.
Tarifsiz özlüyorum hızmasını burnunda unutmuş şu ikiçeşmelik çingene kızlarını unutulmamış bir yaşam bu, eskimeyen satıraralarında hadi çingenem, sevecen sevecen sokul yüreğimin ırmaklarına bir bülbülün güle değen sıcaklığında.
( Yağmur Gözlüm başlıklı yazı Öz tarafından 18.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.